Ferie regler i dp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

maria_wlt

Manden og jeg sidder lige og snakker om sommerferien..

Ved i om man stadig betaler for de 3 uger hvor DP'en har lukket???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Majbriteriksen

maria_wt skriver:

Manden og jeg sidder lige og snakker om sommerferien..

Ved i om man stadig betaler for de 3 uger hvor DP'en har lukket???

Det gør man ihvertfald i vores kommune. I får vel tilbud gæstedagpleje?

Anmeld

20. februar 2011

maria_wlt

Majbriteriksen skriver:

Det gør man ihvertfald i vores kommune. I får vel tilbud gæstedagpleje?

Ja vi har ihvertfald sagt ja til tilbudet Men kom lige til at tænke på dem der ikke bruger DP'en...

Anmeld

20. februar 2011

TbCp

Har i ikke en betalingsfri månede om året? Det mener jeg da vi havde da Liva gik i dagpleje. Mener det var juli der var betalingsfri pga ferie

Anmeld

20. februar 2011

Majbriteriksen

maria_wt skriver:

Ja vi har ihvertfald sagt ja til tilbudet Men kom lige til at tænke på dem der ikke bruger DP'en...

Jeg tror ikke de giver nogle penge tilbage, da man jo har et tilbud, men har takket nej. Man kan godt syntes at det er mange penge for dp i den mdr hvor man har sommer ferie, men sådan er det jo. i aug mdr i år skal vi give over 3000 kr for at børnene kan blive passet i ca 6 dage-det er noget af en timepris for en barnepige

Anmeld

20. februar 2011

Majbriteriksen

TbCp skriver:

Har i ikke en betalingsfri månede om året? Det mener jeg da vi havde da Liva gik i dagpleje. Mener det var juli der var betalingsfri pga ferie

Det var der også i Mariagerfjord kommune engang, 2 mdr enda. Men så satte de mdr.prisen ned og så skulle man betale i 12 mdr. Helt okay i mine øjne, men på de 2 år min ældste søn gik der så steg mdr. prisen med ca 500 kr, og så var det jo pludselig noget dyrer end tidligere.

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Jeg mener vi kunne få penge tilbage hvis vi holdt ferie samtidig med dp, men det er jo meget forskelligt fra kommune til kommune...så der skal du nok kontakte kommunen...

Anmeld

20. februar 2011

TbCp

Majbriteriksen skriver:

Det var der også i Mariagerfjord kommune engang, 2 mdr enda. Men så satte de mdr.prisen ned og så skulle man betale i 12 mdr. Helt okay i mine øjne, men på de 2 år min ældste søn gik der så steg mdr. prisen med ca 500 kr, og så var det jo pludselig noget dyrer end tidligere.

nej okay, så hjælper det jo ikke det vilde længere!

Anmeld

20. februar 2011

TbCp

Nu kan jeg se du er fra Odense, og på hjemmesiden for Odense står flg.

"Betalingsformen

Opkrævningen foretages månedsvis forud over 11 måneder. Juli måned friholdes for betaling. "

http://odense.dk/Topmenu/Borger/Boern/Bornepasning/Takster%20og%20tilskud/Egenbetaling.aspx

Anmeld

20. februar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

I Kalundborg kommune betaler man kun 11 måneder om året, juli er gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.