kønsscaning i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

skal til kønsscaning i morgen.  MEN?! scanningen skal ske 11:30. Og hvis jeg tager på arbejde kan jeg højst nå være der i en lille time før jeg allerede skal med bussen hjem igen for ellers går den næste bus først 11:50 og det kan jo ligesom ikke rigtig lade sig gøre. Ville det være mest oplagt at tage afsted eller ville det være unødvendigt? jeg spørg fordi jeg ikke selv kan se hvad der ville været mest praktisk eller optimalt? hvad havde du gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

CarinaSB

den-lykkeligste skriver:

skal til kønsscaning i morgen.  MEN?! scanningen skal ske 11:30. Og hvis jeg tager på arbejde kan jeg højst nå være der i en lille time før jeg allerede skal med bussen hjem igen for ellers går den næste bus først 11:50 og det kan jo ligesom ikke rigtig lade sig gøre. Ville det være mest oplagt at tage afsted eller ville det være unødvendigt? jeg spørg fordi jeg ikke selv kan se hvad der ville været mest praktisk eller optimalt? hvad havde du gjort?

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg var blevet hjemme .. Det gjorde jeg selv .. At min tid blev rykket fra 9.30 - 18.10 var jo ikke til at vide .. :)

Anmeld

20. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

CarinaSB skriver:

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg var blevet hjemme .. Det gjorde jeg selv .. At min tid blev rykket fra 9.30 - 18.10 var jo ikke til at vide ..

okey tak for svaret. Jeg regner stærkt med at blive hjemme

Anmeld

20. februar 2011

CarinaSB

den-lykkeligste skriver:

okey tak for svaret. Jeg regner stærkt med at blive hjemme

Det kan jeg godt forstå .. så har du os tid til at gøre dig klar osv uden at stresse .. :)

Anmeld

20. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

CarinaSB skriver:

Det kan jeg godt forstå .. så har du os tid til at gøre dig klar osv uden at stresse ..

lige præcis

Anmeld

20. februar 2011

CarinaSB

den-lykkeligste skriver:

lige præcis

så tag du en dag hvor du sover lidt længre end du plejer og så går og nyd tiden til du skal afsted .. og held og lykke imorgen 

Anmeld

20. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

CarinaSB skriver:

så tag du en dag hvor du sover lidt længre end du plejer og så går og nyd tiden til du skal afsted .. og held og lykke imorgen 

god idé. tak for rådet

Anmeld

20. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

god idé. tak for rådet

ow tusind mange tak

Anmeld

20. februar 2011

CarinaSB

den-lykkeligste skriver:

ow tusind mange tak

var så lidt 

Anmeld

20. februar 2011

Moar2011

jeg tror også jeg var bleven hjemme hvis jeg stod i dit tilfælde .. glæder mig til at høre hvad der gemmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.