hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

dunja

hej piger.

jeg er gravid i uge 24 og jeg har en rigtig slem udvoksning

jeg er farvet lyshåret men det mørke er vokset meget ud, ved i om man ka få lavet extensions spm evt ka dække noget af udvoksningen ?

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

dunja

Er der ingen der ved noget om det

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

patricia skriver:

hej piger.

jeg er gravid i uge 24 og jeg har en rigtig slem udvoksning

jeg er farvet lyshåret men det mørke er vokset meget ud, ved i om man ka få lavet extensions spm evt ka dække noget af udvoksningen ?

knus herfra

Hvis du får lavet extentions, så kan man vel se hvor de er sat på, hvis du får dem i toppen? 

Men et sunde ere alternativ til farvning er vel at fu får farvet det lyse mørkt? Så farver du ikke i hovedbunden og hvis du går til en grøn frisør, så er det jo mindre skadeligt  

Anmeld

20. februar 2011

dunja

Dinna88 skriver:

Hvis du får lavet extentions, så kan man vel se hvor de er sat på, hvis du får dem i toppen? 

Men et sunde ere alternativ til farvning er vel at fu får farvet det lyse mørkt? Så farver du ikke i hovedbunden og hvis du går til en grøn frisør, så er det jo mindre skadeligt  

Ja men selv om det er øko hårfarve også videre så skader det og jeg vil ikke tag chancen

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

patricia skriver:

Ja men selv om det er øko hårfarve også videre så skader det og jeg vil ikke tag chancen

Det er også fornuftigt nok. Hvad med at klippe det af? Jeg har besluttet mig for at når jeg skal have børn så dropper jeg at farve håret, og så klippet jeg det bare af når der er et par  cm. på  hovedet, hvis ikke jeg bare gør det med det samme

Anmeld

20. februar 2011

sarahf

patricia skriver:

Er der ingen der ved noget om det

hej med dig

nu skal du høre her, jeg er uddannet frisør, og farve skader ikke barnet, jeg har selv under begge mine graviditeter farvet hår og ingen af mine børn fejler noget.

du kan godt få extension men det vil aldrig kunne dække hele din udvoksning

Anmeld

21. februar 2011

dunja

sarahf skriver:

hej med dig

nu skal du høre her, jeg er uddannet frisør, og farve skader ikke barnet, jeg har selv under begge mine graviditeter farvet hår og ingen af mine børn fejler noget.

du kan godt få extension men det vil aldrig kunne dække hele din udvoksning

vil det kunne dække noget af udvoksningen ?

det kan skade pga af de stoffer der er i så jeg tager ingen chancer

Anmeld

21. februar 2011

dunja

Dinna88 skriver:

Det er også fornuftigt nok. Hvad med at klippe det af? Jeg har besluttet mig for at når jeg skal have børn så dropper jeg at farve håret, og så klippet jeg det bare af når der er et par  cm. på  hovedet, hvis ikke jeg bare gør det med det samme

arh jeg vil ikk klippe mig kort håret hehe

Anmeld

22. februar 2011

kbm1

hej jeg er også uddannet frisør(den 4 årige) og du kan aldrig dække din udvoksning med en hårforlængelse..

men jeg vil anbefale dig at få lidt lyse striber i din bund på den måde får du ingen skadelige stoffer på huden.. og det minimere altså  de stoffer du får ind i kroppen..

og med hensyn til hvor skadelig hårfarve er.. er det ikke værre end hvis du bruger bruger parfume, shampoo, sminke, eller gør rent med rengørings midler.

mange af disse produkter man ellers bruger indeholder nogle af de samme stoffer som hårfarver.. dertil skal det også siges at mange  af de ting der skulle være fri for parabener, parfume og osv. også indeholder skadelige stoffer...

så farv du bare dit hår en gang eller to under din graviditet.. ellers kan du jo også bare lukke dig ind en en bobbel resten tiden.

Anmeld

22. februar 2011

dunja

Tak for svar

jeg tror jeg overlever med min udvoksning hehe

så når lillemanden er født så må jeg få den helt store tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.