4 dag på puregon og total nedkørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

nielsen80

Hej Piger,

Jeg er nu på min 4 dag på puregon(vist cirka det sammme som gonal), og jeg er fuldstændig slået ud - er helt vildt træt - har noget arbejde jeg bør lave, men kan slet ikke tage mig sammen, det niver og jager i underlivet, er oppustet og tuder over ingenting. Havde slet ikke denne reaktion på hormonerne under IUI, men det var selvfølgelig også mindre koncentrationer. Var der nogle af jer andre der havde det sådan her? - kan slet ikke overskue at komme igennem den kommende uge... For helvede hvor jeg håber det betyder, at jeg er i gang med at producere en masse guldæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Malene76

nielsen80 skriver:

Hej Piger,

Jeg er nu på min 4 dag på puregon(vist cirka det sammme som gonal), og jeg er fuldstændig slået ud - er helt vildt træt - har noget arbejde jeg bør lave, men kan slet ikke tage mig sammen, det niver og jager i underlivet, er oppustet og tuder over ingenting. Havde slet ikke denne reaktion på hormonerne under IUI, men det var selvfølgelig også mindre koncentrationer. Var der nogle af jer andre der havde det sådan her? - kan slet ikke overskue at komme igennem den kommende uge... For helvede hvor jeg håber det betyder, at jeg er i gang med at producere en masse guldæg!

Hej..

Det der kender jeg virkelig godt. Jeg var på gonal F og var konstant træt.. JEg sov middagssøvn hver dag og gik også tidligt i seng. Ville egentlig bare sige at jeg ved hvordan du har det og sende dig en energisk tanke.

MVH Malene

Anmeld

20. februar 2011

nielsen80

Malene76 skriver:

Hej..

Det der kender jeg virkelig godt. Jeg var på gonal F og var konstant træt.. JEg sov middagssøvn hver dag og gik også tidligt i seng. Ville egentlig bare sige at jeg ved hvordan du har det og sende dig en energisk tanke.

MVH Malene

Tak for den energiske tanke - det varmer!! Nu tror jeg, jeg vil prøve at stoppe min ynkelighed og tage mig sammen til at få lavet en præsentation til arbejdet imorgen.

Anmeld

20. februar 2011

Fru Dinesen

Puuhhaaa kan godt huske det ... var også vildt træt men også mega hissig .... kunne sove hvor og når som helst, og fik jeg ikke søvn bliv jeg bare mere hissig ... fatter ikke hvordan min mand kom igennem det  

Sender et kæmpe kram

og håber i snart har en smuk lille bebs i jeres arme ... 

Anmeld

20. februar 2011

nielsen80

Fru Dinesen skriver:

Puuhhaaa kan godt huske det ... var også vildt træt men også mega hissig .... kunne sove hvor og når som helst, og fik jeg ikke søvn bliv jeg bare mere hissig ... fatter ikke hvordan min mand kom igennem det  

Sender et kæmpe kram

og håber i snart har en smuk lille bebs i jeres arme ... 

Nej har godt nok også lidt ondt af min kæreste, som må stå model til lidt af hvert. Tusind tak for beskeden - det varmer, og rigtig mange gange tillykke med din lille fine bebs(ser bare dejlig ud på billedet). Det er bare rart at se nogle på den anden side med en lækker baby i farven. Det giver håb!

Anmeld

20. februar 2011

Sille10

Jeg var også meget mere træt og ked af det under ICSI behandling end inseminationerne.

Jeg krydser fingre for at behandlingen virker i første hug, som vores gjorde, så I kan få jeres lille guldklump!

Held og lykke

Anmeld

20. februar 2011

nielsen80

Sille10 skriver:

Jeg var også meget mere træt og ked af det under ICSI behandling end inseminationerne.

Jeg krydser fingre for at behandlingen virker i første hug, som vores gjorde, så I kan få jeres lille guldklump!

Held og lykke

Tusind tak!!

Anmeld

20. februar 2011

Chiggi

Jeg havde det ok under 1. ISCI på Gonal-F. Her mærkede min kæreste mest til mine humørsvingninger. Men 2. ISCI på Gonal-F har været et helvede! Hovedpine, tudeture, depri, træt men samtidig søvnløs. ALT foregår oppe i det dumme hoved. Men jeg kom igennem det, og du skal også nok komme igennem det.

Held og lykke - og pas på ham derhjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.