Nogen der løber i frostvejret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Kloster

Hej.

Er her nogen der løber i frostvejret?

Jeg savner SÅÅÅ meget at komme ud at løbe. Er ved at blive helt underlig i bøtten pga jeg ikke får mig rørt.

Mit abonnement i motionscenteret er udløbet for 2 uger siden. Kom så ud at løbe et par gange, men så fik vi da vist lige sne i nordjylland. Her ligger ca 20 cm sne og her fryser ca 6-8 minus grader.

Vejene er "bare" og tørre, men jeg har en ide om at skal ud og prøve at løbe i skoven. Hvordan mon underlaget er der?

Nogen der ved noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Frk.S

Hvi vejene er bare og tørre ville jeg gerne løbe i frostvejr. 

Jeg synes det er dejligt at løbe i frostvejr. Men jeg gør det ikke når der stadig ligger sne og is på vejene. Jeg er så bange for at falde, og kommer til at spænde helt vildt op, så jeg får mega ondt. 

Anmeld

20. februar 2011

merichs

Kloster skriver:

Hej.

Jeg savner SÅÅÅ meget at komme ud at løbe. Er ved at blive helt underlig i bøtten pga jeg ikke får mig rørt.

Mit abonnement i motionscenteret er udløbet for 2 uger siden. Kom så ud at løbe et par gange, men så fik vi da vist lige sne i nordjylland. Her ligger ca 20 cm sne og her fryser ca 6-8 minus grader.

Vejene er "bare" og tørre, men jeg har en ide om at skal ud og prøve at løbe i skoven. Hvordan mon underlaget er der?

Nogen der ved noget....

Jeg har været ude at løbe i snevejret. Vi har desværre ikke rigtig noget skov i nærheden så må nøjes med vejene

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved noget....

Jeg løber i frostvejr men bare inde i byen...det er jo det samme som på alle andre årstider, bare koldere, så på med lidt mere tøj...jeg løber året rundt...undtagen når ikke der er ryddet sne.

Og skoven, den tror jeg da er fin nok, vi har nogle stier herude i et skovområde og de ser løbegode ud..

Anmeld

20. februar 2011

Kloster

Så kom jeg ud at løbe.

Løb godt ikke i skoven, da det krævede støvler. Der lå 10 cm sne over alt.

Kørte hjem og løb en lille tur i byen, men hold op, hvor er der meget blank is på både fortove og veje. Løb 90% på vejene, men det er kun godt et spor pga sne, så jeg måtte dele med ilerne. Ikke optimalt og var nødt til self at vige mig for automobilerne

Kan mærke, jeg ikke har løbet i frostvejr før, men gik hurtigt i bad efter løbet og håber, jeg stadig har gjort kroppen en god tjeste på trods af den kolde luft i hals og lunger.

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Kloster skriver:

Så kom jeg ud at løbe.

Løb godt ikke i skoven, da det krævede støvler. Der lå 10 cm sne over alt.

Kørte hjem og løb en lille tur i byen, men hold op, hvor er der meget blank is på både fortove og veje. Løb 90% på vejene, men det er kun godt et spor pga sne, så jeg måtte dele med ilerne. Ikke optimalt og var nødt til self at vige mig for automobilerne

Kan mærke, jeg ikke har løbet i frostvejr før, men gik hurtigt i bad efter løbet og håber, jeg stadig har gjort kroppen en god tjeste på trods af den kolde luft i hals og lunger.

Dejligt...Jeg har altid et tørklæde på jeg kan hive op over næse og mund hvis det gør for ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.