Hvor mange kender??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Er det ik der Lars Lykke cykler med!?!

Stine og Lisa.

det er det lige ja. han er vist med igen i år.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

FamilienSørensen

bøgelund1 skriver:

Team rynkeby?? 

min far er holdkaptajn på holdet. han var med til at starte det op for 10 år siden. han er nu nomineret til at blive årets motionist.

team rynkeby samler hvert år penge ind til børnecancer fonden, ved at cykle til Paris. bare i år, har de ind til videre samlet 5  MILLIONER kroner ind, på trods af, at de først skal cykle til juli..

http://www.team-rynkeby.dk/

Jeg troede allerførst det havde noget med juice at gøre.

men da jeg lige rullede ned for at læse mere, kunne jeg konstatere at jeg desværre ikke kender noget til holdet, og det rigtig flotte formål.

Anmeld

20. februar 2011

bøgelund

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg troede allerførst det havde noget med juice at gøre.

men da jeg lige rullede ned for at læse mere, kunne jeg konstatere at jeg desværre ikke kender noget til holdet, og det rigtig flotte formål.

det er dejligt, at budskabet bliver spredt. da jeg os syntes formålet er vældig godt. det er over 10 millioner kr der er blevet givet de sidste 10 år.. 

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

bøgelund1 skriver:

det er dejligt, at budskabet bliver spredt. da jeg os syntes formålet er vældig godt. det er over 10 millioner kr der er blevet givet de sidste 10 år.. 

Wow!

Hvordan fandt din far på at starte det? Og hvordan er det i dag blevet så kendt? Det er helt fantastisk. Godt du spreder budskabet for folk skal da høre om det gode de cykelrytter gør!

Anmeld

20. februar 2011

bøgelund

Jacob&Kusuma skriver:

Wow!

Hvordan fandt din far på at starte det? Og hvordan er det i dag blevet så kendt? Det er helt fantastisk. Godt du spreder budskabet for folk skal da høre om det gode de cykelrytter gør!

nogle ansatte på rynkeby fandt ud af til julefrokost, at de ville cykle derned, og pengene skulle gå til børnecancerfonden. min far kom med på holdet, og var den eneste der havde prøvet at cykle langt før. så han var den der styrede de uerfarne.. og nu er det ham der laver ruter, og fører an.. på trods af, at han er blevet 65 år.. 

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

bøgelund1 skriver:

nogle ansatte på rynkeby fandt ud af til julefrokost, at de ville cykle derned, og pengene skulle gå til børnecancerfonden. min far kom med på holdet, og var den eneste der havde prøvet at cykle langt før. så han var den der styrede de uerfarne.. og nu er det ham der laver ruter, og fører an.. på trods af, at han er blevet 65 år.. 

Puha Sikke en mand! Og sikke en helte figur din far er

Så navnet Rynkeby kommer altså fra den juice

Anmeld

20. februar 2011

Dictes mor

Jeg kender det fra p3, sidste år cyklede Snebolden vist med, så vidt jeg husker og lavede reportager derfra i radioen.

Anmeld

20. februar 2011

twinny

vidste ikk hva det var.. men nu gør jeg...

Anmeld

21. februar 2011

bøgelund

Jacob&Kusuma skriver:

Puha Sikke en mand! Og sikke en helte figur din far er

Så navnet Rynkeby kommer altså fra den juice

det er rynkeby juice der er hovedsponsor ja..

Anmeld

21. februar 2011

lulleh

jeg kender til det.
- min svoger skulle ha cyklet sidste år, men fik en skuldeskade og skulle operreres inden. men han kørte en følgebil istedet.
og jaa jeg havde en gyn. der kendte min svoger og de plejer at køre sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.