Stor til aften, og næsten væk til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.029 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Zibi_84

Opretter lige en tråd til

Jeg har fået at vide af min Jordemor, at det er helt normalt. Har lige brug for at høre det fra jer også? Jeg er i uge(22+0) og er ikke meget stor af en gravid at være. Når jeg vågner og kikker mig i spejlet, så bliver jeg tit skuffet over den lille mave. Når jeg så kommer op i løbet af formiddagen, så begynder den for alvor at ligne en gravid mave. og TYDELIGT til aften! det skal lige siges, at jeg tydeligt kan mærke prinsen inde i maven, hver dag Men er der andre der oplever nogenlunde det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

DLM

Det er helt normalt sådan havde jeg det også da jeg ventede vores dreng man er mere oppustet om aftenen så maven virker større der

Anmeld

20. februar 2011

Valle81

Det er helt normalt.

Om morgenen når du ågner er kroppen frisk og på toppen og hen af på aftenen bliver den træt oppustet overanstrengt osv og så popper maven op.

Det er helt normalt. Jo længere du kommer vil du også føle at maven vil være hård og spændt om aftenen - tung og besværlig og meget svært at komme op af sofaen:0)

Anmeld

20. februar 2011

Kamulla

oppustethed som andre skriver er forklaringen... men bare vent.. din mave skal nok blive stor og fin... jeg havde ingen mave uge 21 , men endte med en god rund bold alligevel

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

HELT og Aldeles normalt.

Anmeld

21. februar 2011

Zibi_84

Tusind tak for svarene piger) Nogle gange synes jeg den er mindre end andre(til morgen) men det er sikkert også normalt!? Han skulle ligge inden for normalen, i forhold til vægt og længde. Men håber der kommer en stor kugle lige på maven til sidst)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.