Internet - Mobilt bredbånd - hvad har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

eElak

Halløjsa.. 

Så kom tiden hvor mit internet (trådløst) fik drevet mig til vanvid, så er nu på jagt efter en ny udbyder... Det ideelle ville være mobilt bredbånd, da jeg alligevel kun har en bærbar.. 

det abonnement jeg har opsagt kostede kun 100 kroner om måneden, og det var vidst med 2MB forbindelse i hastighed... Så jeg behøver absolut ikke de store hastigheder... Jeg vil dog gerne have ubegrænset internet, da jeg intet begreb har om hvad man får for de forskellige takster. 

Såååå.. Hvad har i, har i haft problemer med det, og/eller kender i nogle i kan anbefale?

Mange hilsner, KaLee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Halløjsa.. 

Så kom tiden hvor mit internet (trådløst) fik drevet mig til vanvid, så er nu på jagt efter en ny udbyder... Det ideelle ville være mobilt bredbånd, da jeg alligevel kun har en bærbar.. 

det abonnement jeg har opsagt kostede kun 100 kroner om måneden, og det var vidst med 2MB forbindelse i hastighed... Så jeg behøver absolut ikke de store hastigheder... Jeg vil dog gerne have ubegrænset internet, da jeg intet begreb har om hvad man får for de forskellige takster. 

Såååå.. Hvad har i, har i haft problemer med det, og/eller kender i nogle i kan anbefale?

Mange hilsner, KaLee

Hmm jeg har ved Telenor, og dem har jeg ikke haft særlig mange problemer med. forbindelsen har været rimelig stabil. Jeg har haft internet ved dem de sidste 8 år, og tror max nettet har været nede 3 gange i den periode. Jeg har ikke trådløst netværk, men det alm. med kabler. Jeg giver ca. 170 kr. i måneden. Kan ikke huske hvilken forbindelse, men den dækker i hvert fald fint mit behov

Jeg har derudover også mobilt bredbånd ved dem. Har ikke helt styr på prisen der, for den svinger vist lidt.....men jeg har max givet 50 kr. i måneden for det. Prisen ligger så lavt, fordi jeg jo i forvejen har en alm. forbindelse hos dem....ellers ligger den vist nok på 100 kr. i måneden. Det er rart man lige kan tage sit internet med så, hvis man skal et sted hen. det er dog ikke alle steder at det mobile bredbånd dækker. Jeg kan da huske da vi var i sommerhus i sommer, der dækkede den ikke, der hvor vi var.

Anmeld

20. februar 2011

eElak

OP altså... :-)

Anmeld

20. februar 2011

bøgelund

KaLee skriver:

OP altså... :-)

vi har telia. 10 mb OG fastnet tlf, hvor vi ringer gratis til andre fastnet. og jeg mener vi giver 199 kr om måneden..  

det er vi meget tilfredse med. det kører hurtigt, og det virker.. afhænger os af, hvor i landet man bor.. om der er dækning.. 

Anmeld

20. februar 2011

LR85

oister, er super tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.