De der kager ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

JuliaNielsen

D'Damer..

ville super gerne igang med de kager der,.' Men hvor starter jeg og hvad har i købt ind til det ?

julia 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Laila T

JuliaNielsen skriver:

D'Damer..

ville super gerne igang med de kager der,.' Men hvor starter jeg og hvad har i købt ind til det ?

julia 17+0

dinkage.dk

specialkøbmanden.dk

kagekompagniet.dk

kagebutikken.dk

pandurohobby.dk

her var lidt hjemmesider du kan blive inspireret af. ellers gå på biblioteket og lån bøger om emnet, det er der masser af. god fornøjelse

Anmeld

21. februar 2011

Den lykkelige

Jeg startede med at lave en alm. lagkage.. (kunne ikke rigtig koncentrere mig om lækkert/anderledes fyld).. Også gik jeg bare på kagebutikken.dk og købte fondant og lidt udstikkere også prøvede mig frem.. Så kan man altid købe flere ting og farver osv senere..
Nu bruger jeg youtube meget for at få inspiration eller kigger på andres og prøver ad..

Anmeld

21. februar 2011

JuliaNielsen

Laila T skriver:

dinkage.dk

specialkøbmanden.dk

kagekompagniet.dk

kagebutikken.dk

pandurohobby.dk

her var lidt hjemmesider du kan blive inspireret af. ellers gå på biblioteket og lån bøger om emnet, det er der masser af. god fornøjelse

Tak det vil jeg ind og se noget nærmer på så..!

Har jo set hvor fantastiske i på baby.dk er til at lave dem

Anmeld

21. februar 2011

JuliaNielsen

milopilo skriver:

Jeg startede med at lave en alm. lagkage.. (kunne ikke rigtig koncentrere mig om lækkert/anderledes fyld).. Også gik jeg bare på kagebutikken.dk og købte fondant og lidt udstikkere også prøvede mig frem.. Så kan man altid købe flere ting og farver osv senere..
Nu bruger jeg youtube meget for at få inspiration eller kigger på andres og prøver ad..

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.