spørgsmål til Bettes situation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Ja 2 tragiske episoder indenfor ganske få dage.....det er bare så uretfærdigt, og man ville virkelig ønske at man kunne sige/gøre et eller andet, der kunne få dem til at smile igen. men det kan man bare ikke. Jeg kan sagtens forestille mig, hvilket mareridt det må være for dem lige nu. Det første lange stykke tid, må være rigtig hårdt at komme igennem.

Jeg vil i hvert fald tænke rigtigt meget på dem

jeg har godt nok også tænkt meget på talbutikken. Stakkels stakkels familie altså. Hvor må det være hårdt, at sige farvel til et ungt liv, samtidig med at man skal modtage et nyt. 

Mithjerte græder i hvert fald for dem alle.

Og selvfølgelig oggså for Bette. Det må bare være så svært, at sørge selv, og samtidig skulle hjælpe de små igennem sorgen, og hjælpe dem til at forstå hvad der er sket. 

Puha, jeg håber begge familier har masser af venner og familie til at støtte op om dem og hjælpe dem igennem sorgen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

mariamiss6

Maalene skriver:

Er det den her:

https://www.baby.dk/debat/90584pi2/ordet-er-frit/de n-stoerste-medfoelese-til.aspx

Tak skal du have. Og tak fordi du ikke skælder ud på mig.

Havde det været en IRL veninde eller bekendt, havde jeg sandelig også spurgt ind til det, både for at forstå, og fpr at denne veninde skulle vide at der var en mulighed for at tale om det hele.

Anmeld

19. februar 2011

mariamiss6

Helle30 skriver:

Heidi har mistet sin mand i en bilulykke.

Hvad mere behøver du at vide?

- Helle

Tak for din utroligt brugbare oplysning.

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

mariamiss6 skriver:

Åh hvor er det forfærdeligt for Bette, at miste sin mand på den måde.

Jeg har ikke fulgt så meget med på siden i denne uge, og jeg tror måske jeg har overset et indlæg om alt det her? eller noget der står i sammenhæng i hvert fald...

Er der nogle der kan hjælpe mig, for Bettes profil kan man kun se hvis man er hendes ven, og jeg kan derfor ikke selv finde frem til de tråde hun måtte have oprettet siden den tragiske hændelse...

Jeg synes jeg kan fornemme at hun må have skrevet et indlæg umiddelbart inden uheldet, og jeg har set et indlæg fra hende, fra efter det er sket. Men er der så mere?

Ved godt det lyder lidt hjerteløst det her, men jeg synes bare jeg mangler noget i denne historie, er der mon nogen der kan hjælpe mig?

Og så min dybeste medfølelse for Bette og hendes lille familie, hvor må det bare være usigeligt hårdt altså. Jeg håber sådan du har masser af venner og familie, som kan støtte op om dig, og hjælpe dig gennem sorgen....

Har også tænkt meget på Bette og talbutikken her på det sidste da det jo er så tragisk.. Jeg har valgt ikke at spørg ind til noget da jeg jo næsten kunne regne ud at uanset hvordan man skriver det skal en eller anden nok tolke det som "negativt"...

Sender varme tanker til Bette og hendes familie.. Og talbutikken og hendes familie..

Anmeld

20. februar 2011

Helle30

Tak for din utroligt brugbare oplysning.

Velbekomme. Kunne ikke helt læse ud af dit sp. om det var dét, du ville vide, eller du allerede vidste det. Men det er altså sådan det er, - desværre.

- Helle

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

Velbekomme. Kunne ikke helt læse ud af dit sp. om det var dét, du ville vide, eller du allerede vidste det. Men det er altså sådan det er, - desværre.

- Helle

det vidste jeg godt...

Det var omstændighederne jeg søgte svar om...

Du kunne jo have spurgt mig

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

pussepige skriver:

Har også tænkt meget på Bette og talbutikken her på det sidste da det jo er så tragisk.. Jeg har valgt ikke at spørg ind til noget da jeg jo næsten kunne regne ud at uanset hvordan man skriver det skal en eller anden nok tolke det som "negativt"...

Sender varme tanker til Bette og hendes familie.. Og talbutikken og hendes familie..

Selvfølgelig tænker man da på dem... JEG mener man er hjerteløs hvis ikke man tænker over det....

Anmeld

20. februar 2011

Helle30

mariamiss6 skriver:

det vidste jeg godt...

Det var omstændighederne jeg søgte svar om...

Du kunne jo have spurgt mig

Det gjorde jeg også, hvorefter du takkede for mit svar?

- Helle - vist for træt til at forstå, hvad det hér går ud på.

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

Helle30 skriver:

Det gjorde jeg også, hvorefter du takkede for mit svar?

- Helle - vist for træt til at forstå, hvad det hér går ud på.

Det er nu mere tonen i 'hvad mere behøver du at vide' jeg bider mærke i

Den lyder temmelig sur

Men det e rogså ligemeget

Jeg har nemlig selv alt alt alt for ond en hovedpine (og panodiler er jeg tilsyneladende resistent over for idag) til at kunne uddybe og forstå ret meget mere lgie nu

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Der er ingen der mener noget ondt med noget.

Det er en frygtelig tragisk hændelse, og alle vore varmeste tanker går til både Bette og Talbutikken.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.