Sikke en forskel at mærke/se herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

JustAnotherName

Syntes I ikke også at "bumsen sprang" (lyder klamt, men jeg var bare NØDT TIL at skrive det så metaforisk)

At det indlæg om at få kortene på bordet, den FIK noget frem.
Og at der er sket noget på de sidste dage, som både kan ses og mærkes!

Der er oprettet SÅ MANGE indlæg. I perioder er der jo stille herinde, sådan er det. Og ind imellem kommer der ikke så mange oplæg eller svar. Men de sidste dage, er der bare væltet nye indlæg ind, og ligeledes en massiv mængde svar til faktisk alle indlæg.

Sikke en forskel.
Måske det bare er fordi det LIGE NU er "revet op i", og vi alle er mere bevidste og gør en ekstra indsats. Men pyt, det virker.

Hvor er det skønt at have jer tilbage og selv være lidt mere tilbage.
Jeg må indrømme, at jeg mentalt er fladmast, og ikke har orket at lægge de store kræfter i at oprette eller besvare i længere tid.
Men nu er det weekend, og jeg har besluttet mig for, at gøre mig lidt mere umage. Og det føles godt! Både at få svaret flere af Jer igen, men også at få svar tilbage selv.

Dæjligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

msax

du har ganske ret - det er dejligt at have jer tilbage...

Og tak for indlægget den anden dag - vi trængte til et opråb.

SMIL fra Mette

Anmeld

19. februar 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Syntes I ikke også at "bumsen sprang" (lyder klamt, men jeg var bare NØDT TIL at skrive det så metaforisk)

At det indlæg om at få kortene på bordet, den FIK noget frem.
Og at der er sket noget på de sidste dage, som både kan ses og mærkes!

Der er oprettet SÅ MANGE indlæg. I perioder er der jo stille herinde, sådan er det. Og ind imellem kommer der ikke så mange oplæg eller svar. Men de sidste dage, er der bare væltet nye indlæg ind, og ligeledes en massiv mængde svar til faktisk alle indlæg.

Sikke en forskel.
Måske det bare er fordi det LIGE NU er "revet op i", og vi alle er mere bevidste og gør en ekstra indsats. Men pyt, det virker.

Hvor er det skønt at have jer tilbage og selv være lidt mere tilbage.
Jeg må indrømme, at jeg mentalt er fladmast, og ikke har orket at lægge de store kræfter i at oprette eller besvare i længere tid.
Men nu er det weekend, og jeg har besluttet mig for, at gøre mig lidt mere umage. Og det føles godt! Både at få svaret flere af Jer igen, men også at få svar tilbage selv.

Dæjligt!

Har DU fået dit 25-hydroxy-Vitamin D3 i dag? Måske?

Anmeld

19. februar 2011

ooo

Mmm, darjligt udtryk - bumsen sprang. Det bruger man bare ikke nok i dagens Danmark...

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Det er WONDERFULL

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Og f*** et dejligt profil billede

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

Og f*** et dejligt profil billede

Tak ...det er Bianca som lillebitte  

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Har DU fået dit 25-hydroxy-Vitamin D3 i dag? Måske?

Sshhh...  

Anmeld

20. februar 2011

Ida.

Mette og jeg snakkede lige om det igår - det var en meget tiltrængt og rigtig god udluftning, vi fik os - jeg har i hvert fald fået hanket op i mig selv, og nydt, at der er mere end ét svar på mine indlæg - det giver virkelig lyst til både at skrive og besvare indlæg igen....jeg nyyyyyder det, for gud hvor har jeg savnet det!!!

Anmeld

20. februar 2011

KWL

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.