Totalt ligegyldigt indlæg....nøja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Neeeeeej  søde Tanja. Du får noia.....det er noget heeelt andet....

IHHHH JEG VILLE OGSÅ HA NØJA NÅR ALLE ANDRE HAR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Det går ikke!!! Jeg føler jeg bliver nødt til at være konsekvent denne gang Tanja, og et nej er et nej. Du har fået noia og det bliver ikke lavet om

Ok mom   så må jeg nøjes ,,,,

Anmeld

19. februar 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Super - så er vi jo enige....

(ok - måske keder jeg mig en smule, eller er jeg måske bare overtræt...)

Anmeld

19. februar 2011

SimoneL

Znuzke skriver:

Men jeg kan simpelthen ikke lade være:

Paranoia betyder følelsen af at være forfulgt. Uformelt bruges ordet noia ofte i stedet for, ligesom mange unge siger noieren.

Der er altså ingen der får eller har nøja.......men man kan der imod få eller have noia.

Undskyld

Rikke Ordkløver....

Uha, man skal passe på med den slags korrekserier! Folk kan hurtigt blive fornærmede over at blive rettet på

Anmeld

19. februar 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Super - så er vi jo enige....

(ok - måske keder jeg mig en smule, eller er jeg måske bare overtræt...)

Hi hi kender de ,, tog jo ekstravagt i dag hvor jeg skulle møde kl 7 , shit det er hårdt når man har sovet længe en hel uge   nu har jeg ædt så meget slik for at holde mig vågen og nu har jeg sgu fået -banken pga al det sukker , så sover nok ikke foreløbig

Anmeld

19. februar 2011

ekzunz

SimoneL skriver:

Uha, man skal passe på med den slags korrekserier! Folk kan hurtigt blive fornærmede over at blive rettet på

Jeg ved det, og det er også kun fordi jeg tænker at det jo ikke er en stave eller slåfejl jeg retter, at jeg turde.

Jeg tror faktisk at der er en del som ikke er klar over hvordan det staves, udelukkende fordi det ikke umiddelbart kædes sammen med paranoia (tror jeg)

Sådan lidt ligesom når man skal stave til Yikes, Yaikes, eller hvordan hulan det nu er det staves - jeg anede ikke at det havde en korrekt stavemåde før en herinde kommenterede på det....

Anmeld

19. februar 2011

Skouboe

Muffi<3 skriver:

Næ, næ - som du lige har lært så må du noies

Anmeld

19. februar 2011

ekzunz

Skouboe skriver:

jeg synes du mobber - eller har jeg bare fået nøja????

Anmeld

19. februar 2011

Lady Marion <3

Skouboe skriver:

He he den var god   men jeg er nu lidt mere norsk og nøjas

Anmeld

19. februar 2011

SimoneL

Znuzke skriver:

Jeg ved det, og det er også kun fordi jeg tænker at det jo ikke er en stave eller slåfejl jeg retter, at jeg turde.

Jeg tror faktisk at der er en del som ikke er klar over hvordan det staves, udelukkende fordi det ikke umiddelbart kædes sammen med paranoia (tror jeg)

Sådan lidt ligesom når man skal stave til Yikes, Yaikes, eller hvordan hulan det nu er det staves - jeg anede ikke at det havde en korrekt stavemåde før en herinde kommenterede på det....

Ja, det er vist bare en udbredt misforståelse.

Ligesom en periode, hvor mange skrev, at de havde en 'spir' i maven. Jeg tænker bare, at det må da stikke så sært?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.