Butikker i Vejle eller Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

pussepige

Nogle der kan give nogle gode tips om nogle børnetøjsbutikker og tøj butikker generalt i de 2 byer.. Skal ud og shoppe i næste månede med min mutti og vi har så valgt at det skal være en af de to byer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Henri84

Vejle er klart bedst (min mening) Er der nogle bestemte mærker eller lignende?
Vi er rigtig glade for Kikidee som ligger på en sidegade til gågaden (kan ses fra gågaden) Og så Frøken og Fister som ligger i Mary's.
Ellers har de også lidt godt i den intersport der ligger i Bryggen, og så er der 2 name it butikker også, en i Bryggen og en i gågaden

Anmeld

19. februar 2011

pussepige

Henri84 skriver:

Vejle er klart bedst (min mening) Er der nogle bestemte mærker eller lignende?
Vi er rigtig glade for Kikidee som ligger på en sidegade til gågaden (kan ses fra gågaden) Og så Frøken og Fister som ligger i Mary's.
Ellers har de også lidt godt i den intersport der ligger i Bryggen, og så er der 2 name it butikker også, en i Bryggen og en i gågaden

Tja kan godt lide Molo, ej sikke lej og hummel og sådan noget... Men behøver ikke kun at være mærketøj og de butikker som fører de mærker har jo også andet tøj end lige de mærker som man også kan tage et kig på..

Men her hvor jeg bor er der ikke en dyt af ordenlig butikker hva angår tøj..

Anmeld

20. februar 2011

Henri84

pussepige skriver:

Tja kan godt lide Molo, ej sikke lej og hummel og sådan noget... Men behøver ikke kun at være mærketøj og de butikker som fører de mærker har jo også andet tøj end lige de mærker som man også kan tage et kig på..

Men her hvor jeg bor er der ikke en dyt af ordenlig butikker hva angår tøj..

Hvad jeg lige kan huske så har Kikidee bl.a. Hummel, Lewis, Petit Bateu, kan ikke lige huske de andre mærker..
Frøken og Fister har Molo, Småfolk, EjSikkeLej, Danefæ, Krutter, Holly's og lignende

Anmeld

20. februar 2011

De3Guldklumper

Bahne i Vejle har også fået en FED FED børnetøjsafdeling med alle de lækre mærker

Anmeld

20. februar 2011

pussepige

Tror da vidst at det blir Vejle vi tager til..

Anmeld

20. februar 2011

Henri84

Åhh ja det er rigtigt! Bahne havde jeg helt glemt! Der er også rigtig meget godt!
Intersport i bryggen har en del Molo og Hummel
Bonaparte har en børneafdeling ovenpå også (der er elevator hvis man har vogn med)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.