Gravid, forsinket mens eller hva ska jeg tro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Håber nogen ka hjælpe mig. Hvis jeg laver en beregning på nettet hvor man ka indtaste sine sidste mens-dage, så får jeg to forskellige resultater alt efter hvor langt jeg går tilbage. Hvis je fx indtaster de sidste to mens'er så siger den jeg sku få d.17. Hvis jeg indtaster de sidste tre mens'er så siger den d.20. Hva ska jeg regne med????De sidste 4 mens'er er startet med pletblødninger i to dage hver gang. Beregningerne er lavet med datoerne for pletblødning start. Hvis jeg regner med rigtig blødning start siger beregneren at jeg sku få mens idag. Nå men uanset hvad så har jeg hvert fald ik fået det endnu og har 7-9-13 heller ik nogle tegn på det endnu.Tog en test igår men den var negativ Tror I at jeg ka være gravid og bare ik ka teste positiv endnu?Eller hvornår tror I at jeg ska regne med mens dato?Håber nogen ka hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Rockertand

Nu er der jo ikke så langt fra den 17. til den 20., så problemet er ikke så stort. Hvis du tager udgangspunkt i den 20. og tester dér, og den er negativ, så kan du teste 2 gange med 3 dages mellemrum, og så skal du meget gerne kunne se en udvikling - hvis du ikke kan det, så er du med al sandsynlighed ikke gravid og må bare afvente mens. Hvis der går meget lang tid, hvor du ikke får din mens, så kan du ringe til din læge og spørge, om der skal foretages noget, men ellers er det tålmodighed, der gælder.

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu er der jo ikke så langt fra den 17. til den 20., så problemet er ikke så stort. Hvis du tager udgangspunkt i den 20. og tester dér, og den er negativ, så kan du teste 2 gange med 3 dages mellemrum, og så skal du meget gerne kunne se en udvikling - hvis du ikke kan det, så er du med al sandsynlighed ikke gravid og må bare afvente mens. Hvis der går meget lang tid, hvor du ikke får din mens, så kan du ringe til din læge og spørge, om der skal foretages noget, men ellers er det tålmodighed, der gælder.

Der er vist ik andet for end at se tiden an. Ingen tegn på mens endnu hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.