ægløsning eller noget andet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

JuelZ

min mens stoppede for 5-6 dage siden, og har idag knivstik følelsen som jeg plejer at få... men det sidder lige under navlen og ikke i højre side ved æggestokken som det plejer - kan det være begyndende ægløsning eller noget helt andet?? har svært ved at finde ud af det nemlig og kan efter spontan abort i jan. ikke rigtig regne med min mens cyklus overhovedet da jeg har blødt i en mdr, og havde en kort pause på 2 dage også kom blødningen kraftigt tilbage, scanningen viste endda at det ikke var mens, men det regner jeg et eller andet sted med at det var alligevel selvom de ikke ku se noget.. så kan det være ægløsning ??? der bare følelses som om det sidder ved navlen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Rockertand

Det er svært at sige - er det vigtigt for dig at vide? Så længe det ikke er noget, der kan udvikle sig til noget farligt, som f.eks. blindtarmsbetændelse, så er det vel heller ikke så vigtigt. Hvis du er nervøs for at fejle noget, så synes jeg, at du skal konsultere din læge.

Anmeld

19. februar 2011

JuelZ

Rockertand skriver:

Det er svært at sige - er det vigtigt for dig at vide? Så længe det ikke er noget, der kan udvikle sig til noget farligt, som f.eks. blindtarmsbetændelse, så er det vel heller ikke så vigtigt. Hvis du er nervøs for at fejle noget, så synes jeg, at du skal konsultere din læge.

nææ .. men undre mig bare over at det gør så ondt lige præcis der - jeg er jo "vant" til hvergang at få smerten i højre side..... og vigtigt/vigtigt, det vel vigtigt når man gerne vil være gravid og ikke har flere ægløsningstests

Anmeld

19. februar 2011

Rockertand

TinaMajdah91Juel skriver:

nææ .. men undre mig bare over at det gør så ondt lige præcis der - jeg er jo "vant" til hvergang at få smerten i højre side..... og vigtigt/vigtigt, det vel vigtigt når man gerne vil være gravid og ikke har flere ægløsningstests

Det er lidt underligt, at du kun får smerter i højre side, som hovedregel skiftes de 2 sider til at løse et æg, så hvis det er dén smerte, så burde det skifte side.

Skrev du ikke her den anden dag, at din kæreste havde skiftet mening og gerne ville vente eller har jeg misforstået noget?

Anmeld

19. februar 2011

JuelZ

Rockertand skriver:

Det er lidt underligt, at du kun får smerter i højre side, som hovedregel skiftes de 2 sider til at løse et æg, så hvis det er dén smerte, så burde det skifte side.

Skrev du ikke her den anden dag, at din kæreste havde skiftet mening og gerne ville vente eller har jeg misforstået noget?

jaaae har spurgt lægen om hvorfor jeg kun har det i den ene side, men han siger det er meget normalt :s ...

jo havde jeg... men vi snakkede igår og det er simpelthen ren facade for at virke stærk... han vil meget gerne prøve igen og venter kun på at jeg sparker ham i røven som han sagde (men det er ikke det jeg vil, altså - sparke ham i røven)... men vil os bare gerne have styr på det igen så jeg kan regne ud hvordan den er fremover hvis jeg er heldig...

Anmeld

19. februar 2011

Rockertand

TinaMajdah91Juel skriver:

jaaae har spurgt lægen om hvorfor jeg kun har det i den ene side, men han siger det er meget normalt :s ...

jo havde jeg... men vi snakkede igår og det er simpelthen ren facade for at virke stærk... han vil meget gerne prøve igen og venter kun på at jeg sparker ham i røven som han sagde (men det er ikke det jeg vil, altså - sparke ham i røven)... men vil os bare gerne have styr på det igen så jeg kan regne ud hvordan den er fremover hvis jeg er heldig...

Okay - jeg håber så, at I har overvejet det meget grundigt - for dine indlæg er til tider bekymrende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.