Hvad tror I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg skriver som anonym da dette er meget usikker.. Men har lige brug for et råd.

Jeg har til dels haft ubeskyttet sex siden sidste mens.. Jeg vil skyde på en 2-3 gange.. Jeg har ikke tænkt nærmere over, men her til aften har jeg en underlig følelse i maven, hvor de bobler lidt og gør en meget lille smule ondt.. Samtidig når jeg nu tænker over det, så er mine bryster lidt ømme.. Jeg kan desværre ikke teste da mens tidligst kommer d. 25 feb hvad tror i? kom med et råd

taak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym da dette er meget usikker.. Men har lige brug for et råd.

Jeg har til dels haft ubeskyttet sex siden sidste mens.. Jeg vil skyde på en 2-3 gange.. Jeg har ikke tænkt nærmere over, men her til aften har jeg en underlig følelse i maven, hvor de bobler lidt og gør en meget lille smule ondt.. Samtidig når jeg nu tænker over det, så er mine bryster lidt ømme.. Jeg kan desværre ikke teste da mens tidligst kommer d. 25 feb hvad tror i? kom med et råd

taak!

Det kan selvfølgelig godt være graviditet, emn der er jo ikke andet at gøre, end at vente til du kan teste

Anmeld

20. februar 2011

TroldeMor<3

^^ Præcis

Og så lige et godt råd, lad være med at tænke for meget på det.. Du kan nemt fremprovokere nogle symptomer som slet ikke er der.

Og når nu tanken er der, er det også meget sandsynligt at din mens. ikke kommer til tiden...

- Og man siger jo egentlig også at graviditetssymptomer først kommer, når man er gået over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.