39,0, skal man så kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Bare mig..

Mor til Frederic skriver:

det var så lidt...

Noget jeg læste i et eller andet klog blad...

Vi har nemlig også en dreng der aldrig er syg, men derfor kan man sagtens dele ud af råd jeg har læst mig til..

Helt sikkert.. Det er dejligt med alle de gode råd herinde fra, som man måske ikke lige selv havde tænkt på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Rikke, Liam & Linus

Nicolinesmor170510 skriver:

Heldigvis sover hun faktisk aldrig med dyne, for hun "tager den af".

Tak for rådet..

Det er ikke nemt, når det er første gang man har et sygt barn :/

Nej, man bliver så bekymret de første par gange med feber.

Men små børn kan sagtens have høj feber (omkring 39) og faktisk stadig være ret friske. Det vigtigste er at barnet stadig drikker væske.

Desuden må de ikke være slatne. Og så skal du kunne bøje nakken/hovedet ned til fødderne, et lille trick jeg fik fra min læge for at tjekke for nakkestivhed.

God bedring med den lille.

Anmeld

19. februar 2011

Bare mig..

Rikke&Liam skriver:

Nej, man bliver så bekymret de første par gange med feber.

Men små børn kan sagtens have høj feber (omkring 39) og faktisk stadig være ret friske. Det vigtigste er at barnet stadig drikker væske.

Desuden må de ikke være slatne. Og så skal du kunne bøje nakken/hovedet ned til fødderne, et lille trick jeg fik fra min læge for at tjekke for nakkestivhed.

God bedring med den lille.

Ihh, tak for tippet, det sagde han ikke noget om..

Ja, man bliver sgu lidt nervøs første gang i hvertfald. - Men heldigvis er hun nu egentlig frisk nok lige når hun vågner, men så vil hun gerne bare have lov at sove en lille time efter hun er vågnet. - Men det er vel også meget normalt, det vil vi andre jo også hvis vi er dårlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.