Kagekreahygge dag i dag i Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

mariamiss6

ZamanogDania skriver:

Det var rigtig hyggeligt idag. det skal helt sikkert gentages igen
Jeg har lavet en stor must have liste i dag og en ønskeliste hahah

Kagen smagte rigtig godt.

Hehe, hvad var der i din kage?

Jeg gav min chokoladekage, med hvid toblerone, til kæresten at tage med på dørmandskursus imorgen. Den er godt nok ikke særligt mandig, men altså, den smager garanteret fantastisk, og jeg slipper for at lave muffins hehehhe

Nåh, men jeg fik jo så ikke smagt min egen kage vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

ZamanogDania

mariamiss6 skriver:

Hehe, hvad var der i din kage?

Jeg gav min chokoladekage, med hvid toblerone, til kæresten at tage med på dørmandskursus imorgen. Den er godt nok ikke særligt mandig, men altså, den smager garanteret fantastisk, og jeg slipper for at lave muffins hehehhe

Nåh, men jeg fik jo så ikke smagt min egen kage vel

nårh heheh. min var bare alm kage med hindbærmousse og daim creme. nougat smørcreme

Smagte rigtig godt, familie blev så glad og de roste den meget.

Anmeld

19. februar 2011

twinny

hvor ser det bare hyggeligt ud...

Anmeld

19. februar 2011

ZamanogDania

jeg tænkt på hvad hedder den hollandske side med billig fondant?

Anmeld

19. februar 2011

mariamiss6

ZamanogDania skriver:

nårh heheh. min var bare alm kage med hindbærmousse og daim creme. nougat smørcreme

Smagte rigtig godt, familie blev så glad og de roste den meget.

nåååh det var dejligt

Anmeld

19. februar 2011

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Tine lagde jo også babyen i fryseren, for at kunne få den hel ud. Og hun sagde den måske svedte en dags tid, når man har taget den ud, nogle gange, men så blev den bare sig selv igen bagefter...

Jeg var bare bange for at hvis tingene svedte helt vildt, så ville de smelte under optøningen????

Er det en ny sag om børnemishandling der rulles op her????

Altså hvis du ligefrem VED at Tine lagde babyen i fryseren, så synes jeg faktisk du har pligt til at melde det.....

Anmeld

19. februar 2011

mariamiss6

Er det en ny sag om børnemishandling der rulles op her????

Altså hvis du ligefrem VED at Tine lagde babyen i fryseren, så synes jeg faktisk du har pligt til at melde det.....

Hehehehheheh dte var vidst faktisk Idun der lagde babyen i fryseren og faktisk også svanen, så det er både børnemishandling, og truede national-dyrearters overlevelsespotentiale der er i spil her

Men Idun er jo kun et barn, hun ved ikke hvad hun gør, så mon ikke hun går fri? 

dejligt at "se" dig

Anmeld

20. februar 2011

eirene

mariamiss6 skriver:

Tine lagde jo også babyen i fryseren, for at kunne få den hel ud. Og hun sagde den måske svedte en dags tid, når man har taget den ud, nogle gange, men så blev den bare sig selv igen bagefter...

Jeg var bare bange for at hvis tingene svedte helt vildt, så ville de smelte under optøningen????

Nu har de ligget siden i går og de har overhovedet ikke ændret sig.. Så det virker altså fint..

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

eirene skriver:

Nu har de ligget siden i går og de har overhovedet ikke ændret sig.. Så det virker altså fint..

Fantastisk

Så ved jeg lige det til en anden god gang

Men er der nogen særlig årsag til at du lægger dem i fryseren?

Anmeld

20. februar 2011

LISBETH:-)

Jeg siger også rigtig mange tak for igår. Super hyggeligt og her er der også blevet lavet en (alt alt) for lang liste.

Rigtig sjovt også og få sat ansigt på jer allesammen.

Håber vi kan gøre det igen i nærmeste fremtid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.