Grrrr... - Fanme om ikke de er der igen !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Pia.

Ikke nok med vi har Mads med skoldkopper for anden gang (dette er dog på retur) Men nu har Mille fået lus igen for anden gang på en mdr. endelig havde jeg fået bugt med de små kræ, i mit hjem og min datters hår, da hun begynder at klø sig igen.... Og for det ikke skal være løgn har Mikkel også fået det 8( Der hænger sedler alle vegne i sfo'en og på hele skolen om af forældrene skal tjekke deres børn - Så er det jeg tænker - HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE !!!! Bliver så arig, ved udenmærket godt at der er mange der ikke gør det, ikke at jeg pejer fingre at bestemte forældre, men jeg har jo mine tanker omkring det... Så her - kære forældre - er en opfordring til jer om at huske at tjekke jeres børn ind imellem for lus, det tager ingen tid og det kan hjælpe os alle til at slippe for de små bæster... Knus Pia - med 2 ny vaskede luse-ordnede børn og en vaskemaskine der køre på fuld drøn med sengetøj m.m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Honningblomst

Åh, hvor er det bare træls Pia...et godt råd er at kæmme hende med balsam og gøre det tit...det skulle kunne holde dem væk og tage dem hvis der kommer nogen undervejs...og så er det meget billigere end alt det dyre man skal købe mod de små kræ.
Mine har været forskånet, men jeg fik da lige en gang lus da jeg startede i praktik sidst...jeg må inrømme at jeg gik lidt i panik...men heldigvis fandt jeg ud af at ikke alt skal vaskes osv sengetøj behøver man faktisk ikke vaske, men kan læse det er for sent..;)..
Knus Eva...som har en søn der glæder sig VILDT til fredag..(L)(L)
Knus fra mig til dig..

Anmeld

30. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Øv for den!! :@ Kan sagtens følge dig. Jeg ser ikke frem til den dag hvor det bliver Jesses tur til at have besøg af de små :( Håber du snart får dem alle smidt ud af dit hjem :)

(H)

Anmeld

30. september 2008

rlyn

Eij, hvor træls for jer :( Det lyder til det er den store tur I har gang i :@:@
Vi har endnu turen "til gode" :S
God bedring til den lille mand. Ramt for anden gang (?)(?)

Knus
Rikke

Anmeld

1. oktober 2008

Lullaby

Øv hvor er det bare surt :S Vi har endnu gangen til gode (7-9-13) men om jeg forstår hvorfor folk ikke tjekker deres børn. Hver gang der er nogen der har i bh tjekker jeg Bellas hår. Og hendes hår er så fint, at små sorte dyr ville skrige op til mig :(

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Åh, hvor er det bare træls Pia...et godt råd er at kæmme hende med balsam og gøre det tit...det skulle kunne holde dem væk og tage dem hvis der kommer nogen undervejs...og så er det meget billigere end alt det dyre man skal købe mod de små kræ.
Mine har været forskånet, men jeg fik da lige en gang lus da jeg startede i praktik sidst...jeg må inrømme at jeg gik lidt i panik...men heldigvis fandt jeg ud af at ikke alt skal vaskes osv sengetøj behøver man faktisk ikke vaske, men kan læse det er for sent..;)..
Knus Eva...som har en søn der glæder sig VILDT til fredag..(L)(L)
Knus fra mig til dig..

Ja jeg har også læst mig frem til at man ikke behøver være så hysterisk...
Men lige sengetøjet tog jeg for en sikkerheds skyld...

Mikkel glæder sig også helt vildt meget til I henter ham og til at skulle lege med Jeppe igen... :)... Skal han tage noget med ?

Vi snakkes ved KNUS PIA (H)

Anmeld

1. oktober 2008

Pia.

Tak for jeres svar... så er jeg sikker på vi igen er lussefrie, men er da spændt på hvornår de melder sig næste gang...

Knus Pia, med tre lussefrie børn (i hvert fald i dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.