idamaria83 skriver:
Ej hvor nogle fine tegninger Katrine!! - og nåh ja også Malucca har da talent in spe 
Synes faktisk at både Liva og Bianca er noget mere fremme i skoene med det der tegneri, end Annika er...har faktisk på fornemmeren, at Annika ikke er så kreativt anlagt...
Men her er da lidt af hendes kreationer 
Det første er en tegning fra idag og det andet har jeg godt nok vist frem min tråd "ud af hulen", men synes det er så sejt, at hun har skrevet sit eget navn 
Den hun har tegnet idag er da MINDST ligeså "godt med", som dém Bianca tegner.........Nu skal du jo tænke på, at jeg fremviser nogle af dem, som jeg syntes er blandt de bedre. For Bianca laver da også stadig mange tegninger som - uanset hvor gerne man vil se det - bare ikke ligner noget bestemt overhovedet! 
Og ja, det er flot skrevet af Annika. Dét tror jeg så til gengæld, at hun kommer til at få hurtigt fat i, dét med at skrive sit eget navn.
Det kan Bianca SLET ikke endnu! Men hun påstår at hendes navn står skrevet mange steder....og noget af det ligner også vaskeægte bogstaver ......det gir bare ikke et ord, og er heller ikke et bogstav som indgår i hendes navn, fx- "e" 
Anmeld