strikket poncho??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Maemi

Hej Tøser. 
Nogle der ved hvor man kan købe en sort strikket poncho henne?? Har let efter en længe, men syntes de er svære at finde
Håber at der er nogle som kan hjælpe mig lidt på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

BabyMus

mathilde91 skriver:

Hej Tøser. 
Nogle der ved hvor man kan købe en sort strikket poncho henne?? Har let efter en længe, men syntes de er svære at finde

Jeg har en fra Pieces. Den er godt nok over et år gammel, men det var i hvert fald der jeg købte den. I en Pieces forretning. (:

Den er bare super dejlig og varm at ha på. Håber du finder en. (:

Anmeld

20. februar 2011

SimoneL

Hej Tøser. 

På trendsales er der et par stykker, hvis du kan bruge en brugt.

Her!

Anmeld

20. februar 2011

Maemi

SimoneL skriver:

På trendsales er der et par stykker, hvis du kan bruge en brugt.

Her!

Jeg havde en bruger engang, men kan selvfølgelig ikke huske kodeord eller noget, så kan ikke komme ind. Men tror jeg har nogle veninder som har en bruger og tak for hjælpen.

Anmeld

20. februar 2011

Maemi

BabyMus skriver:

Jeg har en fra Pieces. Den er godt nok over et år gammel, men det var i hvert fald der jeg købte den. I en Pieces forretning. (:

Den er bare super dejlig og varm at ha på. Håber du finder en. (:

De er nemlig lige præcis rigtigt dejlig varme og meget lækre .. Jeg skal bare finde en .. Syntes jeg har kigget i en piecesforretning, men prøver lige lykken en gang til, det skader vel ikke. Tak for hjælpen

Anmeld

20. februar 2011

Chillien

H&M har tit sådan noget.. Ellers kan man strikkedet selv Det ikk det værste at strikke..

Anmeld

20. februar 2011

Maemi

Chillien skriver:

H&M har tit sådan noget.. Ellers kan man strikkedet selv Det ikk det værste at strikke..

har ikke noget problem med at stikke, men fatter ikke en meter af en opskrift og garnet er dyrt .. men du har tilfældigvis ikke et sted hvor der er flotte opskrifter på poncho'er vel? kunne måske bede svigermor en om hjælpene hånd til forståelsen 

Anmeld

20. februar 2011

Chillien

Maemi skriver:

har ikke noget problem med at stikke, men fatter ikke en meter af en opskrift og garnet er dyrt .. men du har tilfældigvis ikke et sted hvor der er flotte opskrifter på poncho'er vel? kunne måske bede svigermor en om hjælpene hånd til forståelsen 

Jeg hader og at læse opskrifter.. Det ku lige så godt være polsk... Har også en dejlig svigermor der gerne hjælper...

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Her er det næsten umuligt ikk at finde noget... Der er også til baby og børn Husk at vis hvad du får fremtryllet hvis du går i gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.