Hva skal jeg tro???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Ved ikke hvad jeg skal tro, men vil rigtig gerne snart have en afklaring

Min mand og jeg vil gerne have barn nr 2.

Jeg havde min mens sidst d 19/1 og tog derefter en inaktiv æl test på nettet. Den sagde at jeg ville være meget frugtbar i perioden fra 1 feb til 8 feb og i periode var min mand og jeg i seng sammen d.1.feb og d. 3. feb og 2 gange den 8. feb. Omkring d. 9.feb fik jeg mens ligende smerter i underlivet, hovedpine og ondt omme i lænden. Jeg skulle have min mens d. 18.2, men intet er dukket op. Jeg tog en clearblue g test i torsdags ( 17.feb), og den var negativ, læste på pakken at når man tager den 1 dag før forventet mens er svaret 95 % sikkert.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro 

Ingen baby og ingen mens???? Måske jeg har tænke/fokuseret for meget på det, ved det ikke, men bliver skør hvis jeg ikke snart får en afklaring. Det kommer stadig mens ligende smerter i underlivet, men ingen mens.

Hva tror i????

Hilsen den forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

FrkT

Tager jeg fejl? Men har du ikke både oprettet den samme debat én gang før OG skrevet til en af eksperterne/rådgiverne herinde med samme besked?

Giv det tid.... prøv ikke at fokusere for meget på det, for det kan nemlig sagtens udskyde din mens. Tror ikke du skal tro for meget på den er der, for så havde den nok været positiv nu, vil jeg tro - dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre. Men bedre ikke at blive skuffet mere end højst nødvendigt. Slap af i kroppen og tænk på noget andet, så tror jeg nok din mens dukker op.

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Jeg tror osse du skal give det nogen dage endnu..
...Din mens er jo kun indtil videre udblevet 1 dag.. ..

Ikke sætte for store forhåbninger, for så er det man let kan blive skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.