Skal vi ikke dele vores gode tips?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Dinna88

Ja, jeg sidder og keder mig lige nu til trods for at jeg skal have pakket ud, bagt rugbrød og bagt drømmekage inden aftensmaden skal laves om 2½ time 

Så jeg tænkte om ikke vi skal dele vores gode tips indenfor alle områder? Jeg kan lige komme i tanke om tre:

- Har jeg en grum bums - I ved, gul og det hele så putter jeg tandpaste på inden jeg går i seng. En ordentlig klat Det gør faktisk ret ondt til at starte på, men jeg er blevet fortalt at det er effektivt fordi det ætser en smule? I hvert fald fremmer det processen gevaldigt! Den er måske ikke væk dagen efter, men så gentager jeg det bare.

- Kaffegrums skulle indeholde nogle vitaminer og noget der er godt for huden, så et par gange om uden skrubber jeg let mit ansigt med det inden jeg går i seng Jeg skyller efter med iskoldt vand, da det lukker porerne og så putter jeg skintonic på og slutter af med en rigtig fed creme.

- Har man krøller som man gerne vil fremhæve, så er nivea creme SUPER godt! Man puffer krøllerne med det, en hel masse af det. Godt nok er det ikke neutralt, men jeg har endnu ikke fundet noget der er bedre end nivea cremen i de mørkeblå bøtter. Krøllerne bliver SÅ flotte af det! Min mor har troldekrøller, som normalt er et hår man ville HADE fordi det er så urtyrligt, men med cremen i er det SÅ flot! Og så giver det fugt på samme tid!

Jeg havde er til, men det har jeg glemt! Æv. Nå, men kom frisk babyfolk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

celkt

æhh... det der med cremen...

er det så meningen at man skal gå rundt med cremen i krøllerne... ?!? Det må da være farligt fedtet.... iddrkkk....

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

celkt skriver:

æhh... det der med cremen...

er det så meningen at man skal gå rundt med cremen i krøllerne... ?!? Det må da være farligt fedtet.... iddrkkk....

Altså, det er jo ikke værre end at have voks i

Anmeld

19. februar 2011

celkt

hehe... har så heller aldrig haft voks i mit hår, ikke engang da jeg var karseklippet...

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

celkt skriver:

hehe... har så heller aldrig haft voks i mit hår, ikke engang da jeg var karseklippet...

Okay men det er slet ikke træls. Det er jo ikke fordi man tager en halv bøtte i  Når jeg lige får mit kamera hjem, så kan jeg da tage et billede af min mors hår! Så kan du se hvor godt det ser ud.

Har du ikke nogle tips du vil dele?

Anmeld

19. februar 2011

Klumpe-dumpe

Dinna88 skriver:

Okay men det er slet ikke træls. Det er jo ikke fordi man tager en halv bøtte i  Når jeg lige får mit kamera hjem, så kan jeg da tage et billede af min mors hår! Så kan du se hvor godt det ser ud.

Har du ikke nogle tips du vil dele?

og så skal man bare huske at putte shampoo i håret inden man gør det vådt ellers får man det ikke ordenligt ud ;)

*Hvis man har brændt noget på (gryder/pander/fader) så putter man vand der i, tilsat bagepulver og lader det står nogle timer, så kan man nemt skylle det hele af.

*Bagepulver kan også med stor fordel bruges i karafler/kander/kaffekander og vaser.

*For at få lynlåsen til at glide nemmere, kan man køre et lys hen over den.

*Når man vasker vinduer, så brug vand tilsat eddike, og tør efter med avispapir.

*Ufarvet opvasketmiddel er den bedste pletfjerne til tøj.

Det var lige det jeg kunne komme på nu.

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Rose <3 skriver:

og så skal man bare huske at putte shampoo i håret inden man gør det vådt ellers får man det ikke ordenligt ud

*Hvis man har brændt noget på (gryder/pander/fader) så putter man vand der i, tilsat bagepulver og lader det står nogle timer, så kan man nemt skylle det hele af.

*Bagepulver kan også med stor fordel bruges i karafler/kander/kaffekander og vaser.

*For at få lynlåsen til at glide nemmere, kan man køre et lys hen over den.

*Når man vasker vinduer, så brug vand tilsat eddike, og tør efter med avispapir.

*Ufarvet opvasketmiddel er den bedste pletfjerne til tøj.

Det var lige det jeg kunne komme på nu.

Kender du godt tricket med nivea cremen?  

Dejlige råd! Jeg vidste ikke den med vinduerne, det må afprøves!

Anmeld

19. februar 2011

Klumpe-dumpe

Dinna88 skriver:

Kender du godt tricket med nivea cremen?  

Dejlige råd! Jeg vidste ikke den med vinduerne, det må afprøves!

Jow det kendte jeg godt det trick, man er vel JYDE ;)

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Rose <3 skriver:

Jow det kendte jeg godt det trick, man er vel JYDE

Saaaaaaaaaaaaaaaaaandt! haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.