hjælp hvad kan jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej der ude håber i kan hjælpe med nogle gode råd. 

nu er jeg ved at blive godt træt af ikke at kunne spise er 10+2 idag og har tabt mig over 7 kg indtil videre. vejede 61+? inden og er kommet ned på 56, jeg er 164 høj, det er blevet så slemt at jeg ikke kan finde fedt på kroppen. vejer det samme som da jeg gik i folkeskole, fik dengang afvide jeg skulle tabe mig selvom jeg intet havde at tabe(har kraftige knogler) jeg har altid haft svært ved at tage på.

jeg vil rigtigt gerne spise og laver mad, men lige så snart det skal ned får jeg det så dårligt, så jeg får kun nogle bidder ned. hvad har i gjort for at få appetiten? og kender i noget som vil hjælpe? jeg kan uden problem spise frugt og ryger der meget ned af, men det er der jo ikke meget næring i og hjælper jo ikke det vilde. har brug for at jeg ikke har lyst til at kaste op ved allerede første bid af min mad.

jeg håber virkelig der er nogle af jer dejlige piger der ude som kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Maja88

så længe du kan få frugt ned så bare spis... hvad med noget cultura eller yoghurt eller noget?

kender godt det med madlede og det skal nok gå over igen...

du skal ikke være nervøs for babyen, for den skal nok tage hvad den skal have...

Anmeld

19. februar 2011

Disa

Knækbrød og kiks virker for mig. 

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Da jeg havde det ekstrem dårligt, og ikke kunne stå i et køkken og lave mad.. da købte jeg de små yougurt og lagde mig halvt ned i sofaen og slappede af i maven imens..
( .. Hvis man lige har en mand i huset, så kan han osse være til god hjælp.. med at hente det for en.. &nbsp  

Eller rugbrød.. frugt.. kiks...
Bare sørg for at drikke riiigeligt vand.

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg har prøvet drikke youghurt og youghurt, men det står og bliver gammelt i køleskabet, jeg ved snart ikke hvor mange penge på mad der bare er røget i skralde spanden. normalt inden spiste jeg meget inden og gerne en masse sukker, så veninder har købt masser af slik til mig men kan jeg hellere ikke få ned, alt sødt får jeg det dårligt af. troede jeg havde lyst til det måske federe mad men nej fik jeg det også rigtigt dårligt af.

frugt og en gang i mellem kan en youghurt komme ned. jeg er bare godt træt af at bruge penge på mad også skal smidde det ud igen. tænker så meget øv, der kunne lige være noget til den lille i stedet. er træt af at tage flere poser skrald med mad ned i kontaineren. 

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Jeg havde en veninde, der havde det nøjagtigt som du..så tag en snak med lægen.
Og ellers så skulle du snart være over det værste, når nu du er 10+

Hold ud min ven..det lysner forhåbentligt snart, så du får madlysten igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. februar 2011

Maria-s

Jeg havde også rigtig meget madlede fra uge 6 til 16 (DET forsvandt så igen derefter. BIG TIME ) Jeg gik til akupunktur ved min læge og det hjalp altså bare rigtig meget. Prøv at hør din læge om det er noget de tilbyder.

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

det håber jeg virkelig, for kan ikke li at vøgten går såen ned, havde en tid for noget tid siden hvor jeg ville tabe mig (følte mig fed) men kunne ikke, selvom jeg var stoppet med at spise stort set så det gør mig da urlig at det pludselig kommer nu, specielt fordi jeg ikke beyder mig om at tabe mig, vil jo gerne have barnet får alt hvad den skal have. kan jo godt se idag at dengang at jeg vil tabe mig var en dum tanke.

kan mærke jeg selv er sulten men kan intet få ned, jeg vil jo også gerne kunne træne, men vil da bare blive bange for at jeg taber mig for meget så. 

Anmeld

19. februar 2011

Camillee

Hej der ude håber i kan hjælpe med nogle gode råd. 

nu er jeg ved at blive godt træt af ikke at kunne spise er 10+2 idag og har tabt mig over 7 kg indtil videre. vejede 61+? inden og er kommet ned på 56, jeg er 164 høj, det er blevet så slemt at jeg ikke kan finde fedt på kroppen. vejer det samme som da jeg gik i folkeskole, fik dengang afvide jeg skulle tabe mig selvom jeg intet havde at tabe(har kraftige knogler) jeg har altid haft svært ved at tage på.

jeg vil rigtigt gerne spise og laver mad, men lige så snart det skal ned får jeg det så dårligt, så jeg får kun nogle bidder ned. hvad har i gjort for at få appetiten? og kender i noget som vil hjælpe? jeg kan uden problem spise frugt og ryger der meget ned af, men det er der jo ikke meget næring i og hjælper jo ikke det vilde. har brug for at jeg ikke har lyst til at kaste op ved allerede første bid af min mad.

jeg håber virkelig der er nogle af jer dejlige piger der ude som kan hjælpe mig 

kiks og ost
men ellers alt det som de andre har nævnt som frugt, yougurt og sådan.

hvad men Akupuntur?
men man kan få nogle müslibare og kakaobrikker på apoteket til såtspisende, men om man må spise dem som gravid ved jeg ikke helt  men var en muglighed, så skal du ikke spise så meget af gangen
hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen, de er altså så kloge(:

held og lykke

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg er pisse ræd for nåle at få taget de blodprøver der nu skulle tages har været rigtige svære. jeg er så bange for nåle. dog vil det kunne gøres med stråling men kender desværre ikke så meget til det.

får frugt og kiks og såen, men bliver bare ikke mæt af det. så vil jo lave andet men kan jo ikke få det ned. og plager virkelig at man er sulten men intet kan spise. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.