Jeg keder mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

ChatH

Pigerne leger bare så fint idag, Valde er blevet lagt i barnevognen og ja jeg keder mig bare røv meget

Manden er ude og hjælpe en kammerat med nogen ting og ja  aner simpelthen ikke hvad jeg skal gå i krig med. har ryddet op på pigernes værelser og i resten af huset.. HMMM GABBB!!

nåh luksus problem men er bare vildt rastløs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Bondepigen

Chatarina skriver:

Pigerne leger bare så fint idag, Valde er blevet lagt i barnevognen og ja jeg keder mig bare røv meget

Manden er ude og hjælpe en kammerat med nogen ting og ja  aner simpelthen ikke hvad jeg skal gå i krig med. har ryddet op på pigernes værelser og i resten af huset.. HMMM GABBB!!

nåh luksus problem men er bare vildt rastløs

Kan du ikke finde på nogle kreative sysler du kan lave....

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

bondepigen skriver:

Kan du ikke finde på nogle kreative sysler du kan lave....

Ideer modtages med kyshånd

Anmeld

19. februar 2011

Bondepigen

Chatarina skriver:

Ideer modtages med kyshånd

Uuuh, jamen jeg er faktisk begyndt selv at kede mig, men har i længere tid haft en ide til et maleri, så måske jeg skulle give Emma en pensel i hånden osse... Det tror jeg, at jeg vil i gang med...

Ide?

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Du kunne bage?

Se en god film?

Sy, strikke, hækle, male?

Tage et dejligt langt bad, med hårfjerning, hård-hud-hjerning, hårkur, creme osv.

Lave mavebøjninger

Løse soduko

Sortere billeder på computer (det er ALTID et hængeparti herhjemme... og vi er endnu uden børn...)

Ringe til en god veninde og få en sludder for en sladder

- det var sådan lige hvad jeg kunne komme i tanke om at give til, hvis jeg var plaget af kedsomhed, men bundet til huset og sovende/legende børn  

Anmeld

19. februar 2011

msax

jeg håber du nød stilheden og fandt på noget godt at lave... de kloge siger man bliver klog af at kede sig nogen gande

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Jeg har bagt 4gange på en uge.. Det er farligt.. 2 chokkets mud cakes. 1mega kanel hage og idag havregryns kugler..kedsomhed =deller!!!

Anmeld

20. februar 2011

Karo

Har du til i uge 10 til at komme et smut forbi ? Så vi kan tøsehygge lidt. Måske Pernille også har lyst og tid ?

Anmeld

20. februar 2011

ChatH

Karo skriver:

Har du til i uge 10 til at komme et smut forbi ? Så vi kan tøsehygge lidt. Måske Pernille også har lyst og tid ?

JAHHHHH det vil jeg rigtig gerne  bare ikke tirsdag..

HVor er du sød!!!

Anmeld

20. februar 2011

ChatH

sarahb skriver:

Jeg har bagt 4gange på en uge.. Det er farligt.. 2 chokkets mud cakes. 1mega kanel hage og idag havregryns kugler..kedsomhed =deller!!!

hvordan bager du kanel hage??? men er jo på skrump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.