Jacob&Kusuma skriver:
Må jeg spørge om du tjener på at lave kager for det kan du sagtens så flotte de er alle sammen. Hver gang jeg ser alle dine kage indlæg ssiger jeg WOW!
Og det skal siges at dine evner bliver misundt! Når nu du har så meget, hvorfor så ikke give noget videre til mig 

Og det med palmin smørecreme, puha det ved jeg ikke en gang hvad er, men tilsætter du så farve og smag i det også?
Og det er så kreativt med klodserne 
Din familie og omgangskreds må være meget stolt over at kende til en der er så kreativ!
Kram Kusuma
Årh ved slet ikke hvad jeg skal sige til alle de roser
.
Jo jeg tjener noget på de fleste kager jeg laver til folk jeg ikke kender, meeen man skal ikke begynde at regne en timepris ud for på den måde betaler det sig ikke. Drt gør dog ikke noget for mig for det er trods alt en hobby
Selvfølgelig skal jeg ikke have udgifter for at lave kager til fremmede og der går da klart meget tid af til det og det er ikke altid lige belejligt når det er på bestilling og man har ikke mulighed for at lade det ligge hvis der lige dukker noget op man måske burde tage sig af i stedet.. Så det er med at finde en fin balancegang mellem det hele
Jeg synes da du skal prøve at lave dig en kage og se om det er noget for dig hvis du synes det ser sjovt ud! Det var jo også bare det jeg gjorde for snart 1 år siden
Palmin er en vegetabilsk fedt udvundet af kokospalmer
Det er mere smagsneutralt end smør.
Ved ikke om min familie ligefrem er stolte af mig over mine kagekunster men de nyder da godt af den hvert fald..
Men endnu engang tak for de meget søde ord! 
Anmeld