Lego-dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Polkaprik

CamillaSoefelt skriver:

Kæft den er fin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Polkaprik

Philippa skriver:

Anmeld

20. februar 2011

Polkaprik

hyskystar skriver:

Hvor er den flot

hvordan har d lavet klodserne

. Klodserne er lavet i en silikoneform til isterninger

Anmeld

20. februar 2011

Polkaprik

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa

Gud hvor har du talent! Er du uddannet indenfor konditor faget eller er det bare en slags "hobby"

Må jeg spørge hvad er PSC, det der bliver smurt op med?

Og de brikker på kagen, kan man også spise det eller bliver det for hård med tiden?

Kram Kusuma(som er total misundelig på dig)

Årh tusind tak for de meget flotte roser

Nej jeg er dagplejer og fandt så denne hobby for ca 9 måneder siden og må sige at være blevet bidt af den

PSC er palminsmørcreme som er dejligt at arbejde med og smager ikke så kvalmt som en almindelig smørcreme godt kan komme til.

Man kan sagtens spise klodserne. Men det er ren sukker så lækkert er det ikke.... Eller det vil sige ungerne plejer gerne at slås om hvem der kan få lov til at spise pynten

Michelle

Anmeld

20. februar 2011

Polkaprik

mariamiss6 skriver:

Iiiiiih dine detaljer er SÅ detaljerede altid

Hvordan har du lavet klodserne?

. Klodserne er lavet i en silikoneform beregnet til isterninger

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

Polkaprik skriver:

Årh tusind tak for de meget flotte roser

Nej jeg er dagplejer og fandt så denne hobby for ca 9 måneder siden og må sige at være blevet bidt af den

PSC er palminsmørcreme som er dejligt at arbejde med og smager ikke så kvalmt som en almindelig smørcreme godt kan komme til.

Man kan sagtens spise klodserne. Men det er ren sukker så lækkert er det ikke.... Eller det vil sige ungerne plejer gerne at slås om hvem der kan få lov til at spise pynten

Michelle

Må jeg spørge om du tjener på at lave kager for det kan du sagtens så flotte de er alle sammen. Hver gang jeg ser alle dine kage indlæg ssiger jeg WOW!

Og det skal siges at dine evner bliver misundt! Når nu du har så meget, hvorfor så ikke give noget videre til mig

Og det med palmin smørecreme, puha det ved jeg ikke en gang hvad er, men tilsætter du så farve og smag i det også?

Og det er så kreativt med klodserne

Din familie og omgangskreds må være meget stolt over at kende til en der er så kreativ!

Kram Kusuma

Anmeld

20. februar 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Dot. Jamen klodserne var ingen kunst at lave for jeg fandt mig en silikoneform til isterninger som jeg brugte til dem. Det fungerede perfekt

Selvfølgelig, den tror jeg faktisk også, at vi har... Den må prøves

Anmeld

20. februar 2011

Polkaprik

Jacob&Kusuma skriver:

Må jeg spørge om du tjener på at lave kager for det kan du sagtens så flotte de er alle sammen. Hver gang jeg ser alle dine kage indlæg ssiger jeg WOW!

Og det skal siges at dine evner bliver misundt! Når nu du har så meget, hvorfor så ikke give noget videre til mig

Og det med palmin smørecreme, puha det ved jeg ikke en gang hvad er, men tilsætter du så farve og smag i det også?

Og det er så kreativt med klodserne

Din familie og omgangskreds må være meget stolt over at kende til en der er så kreativ!

Kram Kusuma

Årh ved slet ikke hvad jeg skal sige til alle de roser.

Jo jeg tjener noget på de fleste kager jeg laver til folk jeg ikke kender, meeen man skal ikke begynde at regne en timepris ud for på den måde betaler det sig ikke. Drt gør dog ikke noget for mig for det er trods alt en hobby

Selvfølgelig skal jeg ikke have udgifter for at lave kager til fremmede og der går da klart meget tid af til det og det er ikke altid lige belejligt når det er på bestilling og man har ikke mulighed for at lade det ligge hvis der lige dukker noget op man måske burde tage sig af i stedet.. Så det er med at finde en fin balancegang mellem det hele

Jeg synes da du skal prøve at lave dig en kage og se om det er noget for dig hvis du synes det ser sjovt ud! Det var jo også bare det jeg gjorde for snart 1 år siden

Palmin er en vegetabilsk fedt udvundet af kokospalmer Det er mere smagsneutralt end smør.

Ved ikke om min familie ligefrem er stolte af mig over mine kagekunster men de nyder da godt af den  hvert fald..

Men endnu engang tak for de meget søde ord! 

Anmeld

20. februar 2011

LinLin

Polkaprik skriver:

Tusind tak. Klodserne er lavet i en form så det tog ingen tid at lavew dem. Total snyd..hehe

Smart

Anmeld

20. februar 2011

FamilienSørensen

Polkaprik skriver:

Årh ved slet ikke hvad jeg skal sige til alle de roser.

Jo jeg tjener noget på de fleste kager jeg laver til folk jeg ikke kender, meeen man skal ikke begynde at regne en timepris ud for på den måde betaler det sig ikke. Drt gør dog ikke noget for mig for det er trods alt en hobby

Selvfølgelig skal jeg ikke have udgifter for at lave kager til fremmede og der går da klart meget tid af til det og det er ikke altid lige belejligt når det er på bestilling og man har ikke mulighed for at lade det ligge hvis der lige dukker noget op man måske burde tage sig af i stedet.. Så det er med at finde en fin balancegang mellem det hele

Jeg synes da du skal prøve at lave dig en kage og se om det er noget for dig hvis du synes det ser sjovt ud! Det var jo også bare det jeg gjorde for snart 1 år siden

Palmin er en vegetabilsk fedt udvundet af kokospalmer Det er mere smagsneutralt end smør.

Ved ikke om min familie ligefrem er stolte af mig over mine kagekunster men de nyder da godt af den  hvert fald..

Men endnu engang tak for de meget søde ord! 

Det er da sejt, at du kan selvlære dig til noget folk gerne vil betale for

Jeg har lavet en kage en gang til min 18 års fødselsdag, jeg bagte selv choko bunde og lavede selv choko mousse og jordbærcreme, den blev smurt op med smørcreme, men synes det smagte lidt saltet, sikker fordi jeg ahvde brugt saltet smør! Og jeg havde hjemmelavet MMF til kagen. Det blev en meget stor og massiv kage og det koster også lidt meget synes jeg så det er desværre ikke noget jeg har mulighed for at gøre ofte.

Men jeg synes bare det er rigtig flot at folk kan selv lære sig til sådan en mad kunst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.