? om mænd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Det er bare et lille spørgsmål om hvornår mænd typisk er klar til at blive fædre.
Er der lavet undersøgelser om det??

Min mand ved ikke om han vil have børn eller ej og jeg vil helt vildt gerne have så jeg tænker lidt om  han nogensinde bliver klar eller om jeg skal tænke over om jeg får børn eller om jeg skal finde en mand der gerne vil have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Bshizzle

én ting er helt sikkert.. man skal ikke plage en mand som ikke ved om han vil ha børn eller ej om at man VIL. ..
- Det kan de hurtig blive skræmt over...

Jeg tror ikke der er lavet en direkte undersøgelse på hvornår mænd er klar..
Men det er noget de selv skal føle for.. og så må man se til den tid.  

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

én ting er helt sikkert.. man skal ikke plage en mand som ikke ved om han vil ha børn eller ej om at man VIL. ..
- Det kan de hurtig blive skræmt over...

Jeg tror ikke der er lavet en direkte undersøgelse på hvornår mænd er klar..
Men det er noget de selv skal føle for.. og så må man se til den tid.  

Jeg ved godt at man ikke skal plage hehe, men alligevel kan jeg ikke lade være med at spørge ham om han vil eller ej. Jeg har sagt til ham at jeg gerne vil have klar besked ( Altså det behøver jo ikke være lige nu ) men altså jeg har bare heller ikke evigtid til at få de børn jeg gerne vil.

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Han må da inderest inde vide om han vil ha børn i fremtiden..
.. Nok ikke lige NU.. men senere..

Men tror ik der er andet for end at sætte sig ned og snakke om det, og så lade tiden gå sin gang.

Anmeld

19. februar 2011

Frk.S

Det er da meget forskelligt fra mand til mand (SÅ simple er de alligevel heller ikke! )

Min kæreste var 27 da han meddelte, at nu var han klar. Men det havde jo heller ikke kun noget med hans alder at gøre, men bl.a. også at han var færdig med uddannelse og havde fået fast job. 

Jeg selv havde været klar længe, og ventede bare på han sagde god for det. Men jeg vidste hele tiden, at han gerne VILLE have børn på et eller andet tidspunkt - det var nok for mig. Jeg ville have meget svært ved, hvis han ikke havde vidst om han ville have børn, da jeg aldrig har været i tvivl om at jeg ville!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.