Nogle der ved noget om stokke klapvogn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Okay ved du hvad den koster ? Kan de så sidde op i den eller er det til at ligge ned ?

anbefalingerne hedder at de ikke må sidde oprejst før de kan sidde selv da ryggen simpelthen ikke er stærk nok.. Men hvis du leger lidt med vognen kan du se at der er flere nivauer som dit ban kan sidde/ ligge i.. Da min dreng nåede 6mdr havde vi den i hakket lige over at ligge helt ned..

jeg kan lige kigge i det hæfte vi har fra stokke, der står priserne på det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

An&Jo

babyindstasen følger med til klapvognen hvis man køber den fra ny, det står ihvertfald i den brochure jeg har fra stokke.. Men når han er 6mdr så tror jeg altså heller ikke han behøver bruge den.. Vi brugte den aldrig og min dreng var 3mdr den første gang vi brugte den sidste sommer..

Anmeld

19. februar 2011

morethanperfect

mortilj skriver:

babyindstasen følger med til klapvognen hvis man køber den fra ny, det står ihvertfald i den brochure jeg har fra stokke.. Men når han er 6mdr så tror jeg altså heller ikke han behøver bruge den.. Vi brugte den aldrig og min dreng var 3mdr den første gang vi brugte den sidste sommer..

Jeg køber den brugt , og der er kun regnslag og pusletaske med .. Så øv .. men hvis den kan ligges ned kan han jo godt bruge den

Anmeld

19. februar 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg køber den brugt , og der er kun regnslag og pusletaske med .. Så øv .. men hvis den kan ligges ned kan han jo godt bruge den

han kan sagtens bruge den uden indsatsen.. og han kan også godt bruge den i hakket over den fuldstændige liggeposition..

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

Man siger fra 6 måneder Men det er jo pga ryggen.. vi købte altså en klapvogn til Nadia da hun var 4 måneder fordi vores barnevogn var noget lort! og der brugte vi den men havde den bare liggende..   vi har en stokke vogn nu.. og kan da se Nilan snart skal i klapvogns delen har ikke helt undersøgt delen men mindes at den kan klappes ned..

Anmeld

19. februar 2011

morethanperfect

Perl skriver:

Man siger fra 6 måneder Men det er jo pga ryggen.. vi købte altså en klapvogn til Nadia da hun var 4 måneder fordi vores barnevogn var noget lort! og der brugte vi den men havde den bare liggende..   vi har en stokke vogn nu.. og kan da se Nilan snart skal i klapvogns delen har ikke helt undersøgt delen men mindes at den kan klappes ned..

Ja okay .. Det fordi vores elskede silver cross barnevogn er helt rusten og skal ha en ordentlig omgang før man kan være bekendt og køre mere med den ... Og vi skal til Kbh den 5 Maj , og der er han jo 6 mdr... Så der kan han vel god bruge den ..? Er det sådan at de kan sove i den også ??

Anmeld

19. februar 2011

morethanperfect

mortilj skriver:

han kan sagtens bruge den uden indsatsen.. og han kan også godt bruge den i hakket over den fuldstændige liggeposition..

Okay dejligt

Mange tak for hjælpen

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Det fordi vores elskede silver cross barnevogn er helt rusten og skal ha en ordentlig omgang før man kan være bekendt og køre mere med den ... Og vi skal til Kbh den 5 Maj , og der er han jo 6 mdr... Så der kan han vel god bruge den ..? Er det sådan at de kan sove i den også ??

Ja da det er jo derfor der er ligge del med men har du soveposen med der? jeg håber på min dreng kan sove lidt længere i barnevogns delen.. for har ikke sovepose del til klapvognen.. og så skal jeg da ud og købe den..

Anmeld

19. februar 2011

morethanperfect

Perl skriver:

Ja da det er jo derfor der er ligge del med men har du soveposen med der? jeg håber på min dreng kan sove lidt længere i barnevogns delen.. for har ikke sovepose del til klapvognen.. og så skal jeg da ud og købe den..

Nej har ik soveposen .. Ved du hvad den koster ??

Kan de ikke bruge dyne ?? Eller en voksipose ?

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

morethanperfect skriver:

Nej har ik soveposen .. Ved du hvad den koster ??

Kan de ikke bruge dyne ?? Eller en voksipose ?

Dyne kan du vel godt bruge så længe han har en god flyverdragt på så kan du jo bare sætte regnslaget udenom voksiposen tror jeg ikke du kan bruge.. desværre.. jeg mener den ligger på 800 du kan godt købe den fra den nye stokke vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.