Hjælp: vis mig jeres 8. måneders billeder fra fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

AnnePedersen

hej

Naja skal have taget billeder i næste uge hvor hun er 8 måneder. Vi har tidligere fået taget billeder hvor hun ligger på mave og kigger op og en anden gang hvor hun sidder.

Men nu mangler jeg gode ideer til en kanon opstilling, så hvis i kunne hjælpe og vise mig jeres børn kunne jeg få inspiration......

så hjælp gerne

hilsen anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

AnnePedersen

kan da kun skrive tak for hjælpen

Anmeld

21. februar 2011

Hov hov... Ik så sur!!

Mon ik fotografen har nogle gode ideer!?

Jeg tager selv at min datter..      Her er lidt.. Dog var hun ik 8 mdr. men ideen kan vel stadigvæk bruges!

Håber at se resultatet!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2011

AnnePedersen

se der kom jo en tilbagemelding....... er nu ikke sur.... men mange gange når man ligger noget ind og man ikke tilhører dem der er "populære" som folk kalder dem så svarer eller hjælper folk ikke....

men tak

Anmeld

22. februar 2011

bagger26

Måske der bare er mange der ikke har været til fotograf med deres 8 mdr babyer, som mig fx så kan jo ikke rigtig hjælpe med noget..

Anmeld

22. februar 2011

ZamanogDania

Har desværre ingen billeder fra fotograf på computeren. Ellers havde du fået det.

Anmeld

22. februar 2011

frkrbj

Ellers prøv evt at kigge her

http://www.kgfoto.dk

Hende har jeg brugt da der skulle laves julegaver Synes hun har nogle gode ideer.

Anmeld

22. februar 2011

Nemesis

Har et helt album..men ikke digitalt..

her er et af dem fra fotografens side...håber du kan se det.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=173440922683890&set=a.173440809350568.44339.173213982706584&theater

Anmeld

22. februar 2011

Thalia

AnnePedersen skriver:

se der kom jo en tilbagemelding....... er nu ikke sur.... men mange gange når man ligger noget ind og man ikke tilhører dem der er "populære" som folk kalder dem så svarer eller hjælper folk ikke....

men tak

Som andre skriver, så er det altså langt fra alle der render til fotograf med deres babyer hele tiden, så mange vil ikke kunne hjælpe dig med 8 mdrs. billeder.

Anmeld

22. februar 2011

Mille83

Har desværre ingen billeder på computeren, min fotograf nægter og give mig dem digitalt.

Men vores 8 mdr billede sidder hun på et kæmpe spejl og man kan se ansigtet i spejlet.

Vi har også et hvor hun sidder med en masse pakker (fra jul)

Vi har også et hvor hun flyver (jeg holder hende) 

Og et hvor hun sidder i en balje.

Så det var lige de sidste vi har fået taget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.