Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal bruge navnet på et firma, som har med el at gør, deres varevogne er hvide med blåt logo, mener deres firmanavn står lidt a la skråskrift eller som ledninger.. Hjælpe - historien kommer når jeg har fundet firmaet...
HJÆLP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen som kender dette firma???
Jeg kender det godt, men jeg kan virkelig ikke huske hvad de hedder Har endda prøvet at google, men ingen held...
Nadia&Daniel skriver: Skal bruge navnet på et firma, som har med el at gør, deres varevogne er hvide med blåt logo, mener deres firmanavn står lidt a la skråskrift eller som ledninger.. Hjælpe - historien kommer når jeg har fundet firmaet... HJÆLP
mth1987 skriver: Laurits Knudsen?
Laurits Knudsen?
Bilen som det handler om, kørte rundt i Lyngby.. Men mener det er et ret stort firma..
Rosa skriver: Jeg kender det godt, men jeg kan virkelig ikke huske hvad de hedder Har endda prøvet at google, men ingen held...
Er også sikker på, at når jeg set logoet, så ved jeg det er dem.. Har også googlede plus tjekket de gulesider ud. Ved at deres nummer starter med 70 xx xx xx..
Tak til dem som tænker over det
bonanza skriver: Kan det være YIT. Eller INTEGO?
Kan det være YIT. Eller INTEGO?
Har lieg google de navne, det er ikke dem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128