For dælen det gør ondt :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jamen afstødt slimhinde...kommer det ikke ud som blod? Det der kom ud ligner præcist det der er kommet ud de 2 gange jeg har haft spontan abort. Men uanset hvad, så er jeg da utrolig lettet over at det ikke var en underlivsbetændelse, for sådan en kan jo skabe meget ravage i underlivet.

Smerterne er faktisk aftaget en hel del allerede nu. Altså jeg er stadig øm, men jeg får ikke længere de her turevise anfald/jag i underlivet, og det gør ikke ondt omme i lænden længere. Nu føles det mere som alm. menstruations-smerter.

Nu varer der nok heller ikke længe før min krop bliver sig selv igen

Det var også rart at få overstået den her tur, inden Mark kom hjem igen. han kommer jo hjem søndag aften igen, og så ville det jo være rart, hvis jeg ikke var smerteplaget. Så det er da godt nok timet godt

tusind tak for dine svar. Det er rart at kunne trække på dine erfaringer  

Afstødt slimhinde består også af vævsrester...som ordet siger slimhinde.
Det svarer til at du udstødte hele det yderste tynde lag af hud i fx munden, så noget af det vil være lidt travlet.

Ja...det er altid rart at vende tingene med andre...sådan har jeg det også selv..uanset hvad det er...stort som småt.
Og når man så finder en man snakker alle den slags ting godt med...så er det jo bare skønt, det er altid godt at finde en ven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Afstødt slimhinde består også af vævsrester...som ordet siger slimhinde.
Det svarer til at du udstødte hele det yderste tynde lag af hud i fx munden, så noget af det vil være lidt travlet.

Ja...det er altid rart at vende tingene med andre...sådan har jeg det også selv..uanset hvad det er...stort som småt.
Og når man så finder en man snakker alle den slags ting godt med...så er det jo bare skønt, det er altid godt at finde en ven...

Ok nu er jeg med....jamen så var det nok sådan noget

Men aldrig i mit liv, har jeg haft værre menstruationssmerter end det der

Jeg har stadig ondt over i venstre side i lysken, men jeg tror det er en muskel der har sat sig i klemme. Det må jeg lige se om jeg kan få løsnet med noget udstræk.

Jeg bløder ikke ret meget mere, så jeg tror det der kom ud igår, var det der skulle til for at få en ende på blødningerne.

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Ok nu er jeg med....jamen så var det nok sådan noget

Men aldrig i mit liv, har jeg haft værre menstruationssmerter end det der

Jeg har stadig ondt over i venstre side i lysken, men jeg tror det er en muskel der har sat sig i klemme. Det må jeg lige se om jeg kan få løsnet med noget udstræk.

Jeg bløder ikke ret meget mere, så jeg tror det der kom ud igår, var det der skulle til for at få en ende på blødningerne.

Det hjælper altid med afspændingsøvelser når man lider af menssmerter og lignende.
Men mas nu ikke for meget på..bare stille og roligt.
Du kan sagtens have forstrakt nogle muskler under de stærke smerter i aftes så de er ømme i dag.

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Det hjælper altid med afspændingsøvelser når man lider af menssmerter og lignende.
Men mas nu ikke for meget på..bare stille og roligt.
Du kan sagtens have forstrakt nogle muskler under de stærke smerter i aftes så de er ømme i dag.

Ja jeg tror også at smerterne skyldes det. Jeg ved det ikke er underlivssmerter, for det gør kun ondt når jeg bevæger mig eller når jeg sidder på en bestemt måde. Jeg laver bare nogle øvelser hver dag, så skal det nok løsne sig henad vejen er jeg sikker på

Blødningen er helt stoppet nu, men jeg tror jeg beholder bindet på de næste par dage, for at være helt sikker. men det er rart at være kommet over på den anden side af det nu.

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Ja jeg tror også at smerterne skyldes det. Jeg ved det ikke er underlivssmerter, for det gør kun ondt når jeg bevæger mig eller når jeg sidder på en bestemt måde. Jeg laver bare nogle øvelser hver dag, så skal det nok løsne sig henad vejen er jeg sikker på

Blødningen er helt stoppet nu, men jeg tror jeg beholder bindet på de næste par dage, for at være helt sikker. men det er rart at være kommet over på den anden side af det nu.

det kan jo godt være, der kommer lidt mere efterhånden som livmoderen fpr trukket sig helt sammen.
Men det er da imponerende at det allerede er helt stoppet

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

det kan jo godt være, der kommer lidt mere efterhånden som livmoderen fpr trukket sig helt sammen.
Men det er da imponerende at det allerede er helt stoppet

Jamen det er helt stoppet. Der kommer ikke det mindste, heller ikke når jeg tørrer mig. Jeg tror simpelthen bare jeg kom af med der hele på een gang igår. Det gjorde dælme også ondt da

Men det er jo bare dejligt, hvis det er slut nu

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jamen det er helt stoppet. Der kommer ikke det mindste, heller ikke når jeg tørrer mig. Jeg tror simpelthen bare jeg kom af med der hele på een gang igår. Det gjorde dælme også ondt da

Men det er jo bare dejligt, hvis det er slut nu

Du får lige et knus mere..jeg er så glad på dine vegne, hvis det er helt overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.