Så er det NU, drenge & piger! Osh Kosh Overalls 6m,9m & 2år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.067 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

qp

Billede 1: Super fede Osh Kosh Overalls i str: 86-92 (tror der står  2T indeni). De ser godt brugte ud men har en " stonewash effect" i stoffet og er derfor lidt slidte i det hvilket ser rigtig sejt ud. SOLGT!!!!

Billede 2: Osh Kosh Overalls i str. 6 mdr og 9 mdr. -  B egge to i super god stand da de max har været brugt 4-5 gange...

Se også mine andre salgsannoncer.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

morNov2010

qp skriver:

Billede 1: Super fede Osh Kosh Overalls i str: 86-92 (tror der står  2T indeni). De ser godt brugte ud men har en " stonewash effect" i stoffet og er derfor lidt slidte i det hvilket ser rigtig sejt ud.

Billede 2: Osh Kosh Overalls i str. 6 mdr og 9 mdr. -  B egge to i super god stand da de max har været brugt 4-5 gange...

Se også mine andre salgsannoncer.....

Hvad skal du have for bukserne i str. 9 måneder?

Anmeld

19. februar 2011

Camillago

Jeg er meget interesseret i bukserne str. 86-92. Hvad koster de, inkl. porto?

Anmeld

19. februar 2011

qp

Camillago skriver:

Jeg er meget interesseret i bukserne str. 86-92. Hvad koster de, inkl. porto?

140 inkl er det ok???

Anmeld

19. februar 2011

Camillago

Ja, det er ok.

Skal bare lige høre, om det slidte look er fordi bukserne er slidt, eller det stoffet/designet, der gør det? Er de meget brugt?

Du kan sende dine kontooplysninger til min mail: camillagothen@gmail.com

Anmeld

19. februar 2011

qp

Camillago skriver:

Ja, det er ok.

Skal bare lige høre, om det slidte look er fordi bukserne er slidt, eller det stoffet/designet, der gør det? Er de meget brugt?

Det er som skrevet en "stonewash effekt" altså er de slidte i designet   Jeg skriver en pb med mine oplysninger

Anmeld

20. februar 2011

qp

20. februar 2011

qp

Camillago skriver:

Ja, det er ok.

Hej igen igen.....

Jeg var lige i gang med at finde noget tøj der skal sendes i morgen og deriblandt lå de overalls som du gerne vil købe - jeg  kan se, at der er to "indbyggede huller" i højre side. Jeg har aldrig rigtig tænkt over det da de er ret små men sådan så de ud fra ny af og man ser ikke ind på benet da indersiden af lommerne er lige under der hvor de små huller er .... Man kan ikke rigtig se det på billedet men ane det (hvis man ved det).

Jeg beklager men jeg har virkelig bare ikke tænkt over det da det er længe siden min søn har haft dem på.... Er du stadig interesseret? - Du kan få dem til 110 inkl pga. manglende oplysninger.

Anmeld

24. februar 2011

qp

17. marts 2011

qp

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.