Tak for fødselsdags hilsnerne )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.643 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

MORJESPERSEN

Tak alle sammen for de dejlige hilsner i har skrevet til mig i dag.

Dagen startede ud med mikael og jeg havde en kæmpe diskution næsten lige inden gæsterne kom, over et sofabord- total laterligt efter min mening. Nå men vi var 10 til morgen kaffe og det var nu hyggeligt nok, selvom jeg kunne have brudt sammen i gråd over det M lige havde sagt til mig inden de kom.

Her til aften var jeg hjemme ved et rigtig godt venne par og fik super løkker mad og vi så x- farctor... så nu er jeg klar til at sove...

I morgen skal jeg lave to store opgaver som udgøre ens karater i naturfag og aktivites fag- så jeg får travlt. Og sønsdag skal jeg igen vøre sammen med mine dejlige piger

KNUS HER FRA TIL JER ALLE SAMMEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

ChatH

MORJESPERSEN skriver:

Dagen startede ud med mikael og jeg havde en kæmpe diskution næsten lige inden gæsterne kom, over et sofabord- total laterligt efter min mening. Nå men vi var 10 til morgen kaffe og det var nu hyggeligt nok, selvom jeg kunne have brudt sammen i gråd over det M lige havde sagt til mig inden de kom.

Her til aften var jeg hjemme ved et rigtig godt venne par og fik super løkker mad og vi så x- farctor... så nu er jeg klar til at sove...

I morgen skal jeg lave to store opgaver som udgøre ens karater i naturfag og aktivites fag- så jeg får travlt. Og sønsdag skal jeg igen vøre sammen med mine dejlige piger

EIII det er sku da ikke særlig pænt og så på din fødselsdag skal han have en på siden af hovedet

MEn dejligt for di g du havde en god dag, det er så velfortjent søde..

God arbejdslyst i morgen. de kærligste kram fra mig

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Ihh, det kender jeg godt - dumme Svenskefanden og mig har skændes 3 ud af de 4 fødselsdage jeg har haft mens vi har været sammen. Dog først efter at gæsterne er gået hjem  

Tror bare man bliver lidt anspændt på mærkedage og så skal der liiige lukkes damp ud bagefter, men det er bare SÅ irriterende!!! Og man bliver da ked af det...

Jeg håber det bare lige var øjeblikket det kogte over. Og at du alligvel nød din dag og blev forkælet!

Kh

Rosa Happy birthday to you

Anmeld

19. februar 2011

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Jeg tænker meget på dig og pigerne.
Jeg håber at jeg får mulighed for at møde Jer IRL. den 14 maj 

Anmeld

19. februar 2011

JustAnotherName

Det er ingen trøst. Men bare som eksempel på hvor TYPISK dén slags ligegyldige skænderier ér, så kan jeg fortælle, da min svigerinde og svoger for kort tid siden skulle skilles (lige op til deres søns 7-års fødselsdag), at de kunne skændes om en POTTEPLANTE!!   ....Det er i bund og grund slet ikke emnet det handler om, det er alle de spydige og onde ord der svier i luften og som sårer én. Ikke sjovt! Men I har det nok begge lidt presset i øjeblikket, og så opstår skænderierne bare meget hurtigere, desværre.

Jeg håber dog at du endte med at få en OK dag, og hygge dig

Anmeld

19. februar 2011

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

godt du trods alt havde en dejlig dag!

sender dig stadig mange knus!

Anmeld

20. februar 2011

Lilac

Det var så lidt  Godt du har haft en god dag, på trods... Det er ikke en rar situation du står i! Sender dig mange kram og tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.