glat eller krøl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

nvm

BabyMus skriver:

Hvor er hun bare fin med begge dele. (: Synes hun ser mere voksen ud (hvis man kan sige det sådan når hun ikke er ældre!) med det glatte hår, og mere barnlig ud når hun har krøller, og især med rottehaler samtidig. Så jeg ville sige glat hvis jeg skulle komme med min mening. (:

Men kan godt se det er svært, især fordi det er ægte krøller og går ud ra hun har krøller normalt. Så er der måske også gjort mere ud af det når det er glattet. (:

sjovt du siger det, min søster synes også hun så ældre ud med glat hår

jeg kan ikke se det, i mine øjne er hun jo min lille pige med eller uden krøller hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

LR85

nvm skriver:

så vælger hun sikkert glat. hun er ikke så vild med sit "uld hår" som hun kalder det hehe

Har du så ikke et tydeligt svar på dit spørgsmål? Hun vil vel også godt føle sig pæn.

Hun ser også dejlig ud med det glatte

Meget køn pige du har

Anmeld

18. februar 2011

nvm

louiseandersen85 skriver:

Har du så ikke et tydeligt svar på dit spørgsmål? Hun vil vel også godt føle sig pæn.

Hun ser også dejlig ud med det glatte

Meget køn pige du har

jo det har du lige ret i det

tak skal du ha

Anmeld

18. februar 2011

BabyMus

nvm skriver:

sjovt du siger det, min søster synes også hun så ældre ud med glat hår

jeg kan ikke se det, i mine øjne er hun jo min lille pige med eller uden krøller hehe..

Hehe ja det kan jeg godt forstå. (:

Jamen kan heller ikke forklare lige hvorfor, men det synes jeg bare. Måske er det fordi at krøllerne giver et lidt mere barnligt udtryk på hende, og når man så ser et billede bagefter med glat hår, ja så ser hun bare lidt ældre ud. Håret kan jo betyde meget på et udseende, og sådan noget helt glat hår, det er da os bare flot. (:

Anmeld

18. februar 2011

LR85

God fin-aften til jer

Anmeld

18. februar 2011

nvm

BabyMus skriver:

Hehe ja det kan jeg godt forstå. (:

Jamen kan heller ikke forklare lige hvorfor, men det synes jeg bare. Måske er det fordi at krøllerne giver et lidt mere barnligt udtryk på hende, og når man så ser et billede bagefter med glat hår, ja så ser hun bare lidt ældre ud. Håret kan jo betyde meget på et udseende, og sådan noget helt glat hår, det er da os bare flot. (:

tror også det ender med det glatte

hendes krøller kan også hurtig ligne en fulgerede, hvis ikk det blir fixet ordenligt hehe

Anmeld

18. februar 2011

BabyMus

nvm skriver:

tror også det ender med det glatte

hendes krøller kan også hurtig ligne en fulgerede, hvis ikk det blir fixet ordenligt hehe

Ja det kunne jeg forestille mig hi hi. (:

Det lyder som et godt valg med det glatte så. (:

Anmeld

18. februar 2011

nvm

BabyMus skriver:

Ja det kunne jeg forestille mig hi hi. (:

Det lyder som et godt valg med det glatte så. (:

og tak for du gad være med til at vælge

Anmeld

18. februar 2011

BabyMus

nvm skriver:

og tak for du gad være med til at vælge

Var så lidt. (:

Anmeld

18. februar 2011

Moaar

muzen skriver:

uden og støde nogen syntes  jeg helt klart krøllerne. syntes ikke man skal vende så små børn til at glatte deres hår, end man ser sig om skal de også have make up på..

så jeg ville vælge krøllerne

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.