Skal lige ud med nogle frustrationer..
Min lillesøster går på efterskole.. Hvis jeg ringer til hende virker hun som om at hun ikke gider snakke med mig.. Jeg spørger hende hvordan det går og hvad hun laver, hun siger bare at hun ikke laver noget, så hun ikke har oplevet noget og så videre..
Det er specielt efter at vores anden søster lige er blevet gravid og jeg (selvfølgelig) snakker med hende om det, da hun har brug for min støtte, da hendes kæreste lige har forladt hende og nu står alene.. Jeg har så lige snakket med min søster(hende der går på efterskole) her for 10min. siden, jeg spurgte hvad hun laver og hun sagde igen at hun ikke laver noget(har ferie og er hjemme ved min mor).. Jeg spurgte hende om de ikke så tv eller noget, jo siger hun bare.. Det er små korte svar..
Jeg spurgte så hvorfor hun aldrig siger noget når vi snakker sammen? Hun sagde det er fordi hun ikke ved hvad hun skal sige og at hun ikke har noget at snakke med mig om.. Der blev jeg godt nok ked af det, det er trods alt min søster og at hun ikke har noget at snakke med mig om gør mig utrolig ked af det 

Ved ikke hvad jeg skal gøre.. Tror i at det kan være fordi hun måske er "jaloux"(Hun er ikke den jaloux type, men kan ikke se andre grunde) over at jeg snakker meget med min anden søster lige nu og måske ikke lige får lige så meget opmærksomhed fra mig lige for tiden som min anden søster? (Skal lige siges at jeg ringer til dem begge 2 MINDST 1 gang om dagen, da jeg ikke vil gøre forskel på dem)
Anmeld