All inklusive i Grandf canaria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Mussen2

Ja, vores rejse til Egypten blev sat i bero da revulotionen satte ind. Derfor har vi kigget på alternativer og ender nok med Grand Canaria.

Vi overvejer om det er værd at vælge all inklusive med... eller måske blot morgenmad eller ½pension.

Men piger, hvordan er standarden for all inklusive og ikke mindst morgenmad.

Er det tør toastbrød og to kedelige oste eller er det er lækkert bord med alt hvad hjertet begærer? Ved i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

Jeg har aldrig været på charter. Men er nysgerrig, hvornår skulle I have været i Egypten? - og med hvem?

Vi skulle nemlig selv have været i Egypten, men det er også blevet aflyst.... så vi tager nok til Tenerife i stedet for.

Anmeld

18. februar 2011

Mussen2

FrkT skriver:

Jeg har aldrig været på charter. Men er nysgerrig, hvornår skulle I have været i Egypten? - og med hvem?

Vi skulle nemlig selv have været i Egypten, men det er også blevet aflyst.... så vi tager nok til Tenerife i stedet for.

Hejsa - vi havde planlagt en tur til Sharm el Sheik med Atlantis her i marts. Vi har været der for nogle år siden men inden vi fik barn. Dernede får man det vildeste all inklusive- MUMS

De er begyndt at arrangerer derned igen, men vi har ikke lyst.... Bliver indenfor Europas grænser

Anmeld

18. februar 2011

Dot D

To gange har vi været afsted med All inclusive, og der var absolut IKKE sparet på noget, hverken morgen, middag eller aften. Ja, for den sags skyld heller ikke ind imellem Det har godt nok været i Tyrkiet begge gange, men to forskellige steder, så min erfaring siger: meget blandet og et godt udvalg Ser lige om jeg kan finde nogle billeder

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Mussen2 skriver:

Hejsa - vi havde planlagt en tur til Sharm el Sheik med Atlantis her i marts. Vi har været der for nogle år siden men inden vi fik barn. Dernede får man det vildeste all inklusive- MUMS

De er begyndt at arrangerer derned igen, men vi har ikke lyst.... Bliver indenfor Europas grænser

Okay, vi skulle have været afsted i april til Hurghada, men rejseselskabet har LIGE aflyst det i mandags var det vist.... så det bliver Tenerife i stedet, men stadig all inclusive....

Anmeld

18. februar 2011

Mussen2

FrkT skriver:

Okay, vi skulle have været afsted i april til Hurghada, men rejseselskabet har LIGE aflyst det i mandags var det vist.... så det bliver Tenerife i stedet, men stadig all inclusive....

Spændende. Har i været der før? og har i fået all ink. der? Jeg tænker det må være samme kvalitet. Øerne minder i hvert fald meget om hinanden

Anmeld

18. februar 2011

Dot D

Her er lige lidt billeder fra vores første All Inclusive Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det var hyggeligt, hi hi, og smagt såååå godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Mussen2 skriver:

Spændende. Har i været der før? og har i fået all ink. der? Jeg tænker det må være samme kvalitet. Øerne minder i hvert fald meget om hinanden

Vi har aldrig været på charterrejse før (jeg har aldrig været ude at flyve). Vi skulle have haft all inclusive i Egypten og skal også have det på Tenerife. Men ville nu meget hellere have været i Egypten end på Tenerife... men det blev det desværre ikke til.

Anmeld

19. februar 2011

morNov2010

Mussen2 skriver:

Ja, vores rejse til Egypten blev sat i bero da revulotionen satte ind. Derfor har vi kigget på alternativer og ender nok med Grand Canaria.

Vi overvejer om det er værd at vælge all inklusive med... eller måske blot morgenmad eller ½pension.

Men piger, hvordan er standarden for all inklusive og ikke mindst morgenmad.

Er det tør toastbrød og to kedelige oste eller er det er lækkert bord med alt hvad hjertet begærer? Ved i det?

Jeg var på Gran Canaria i september sidste år med all inclusive, og det var absolut alle pengene værd. Vi var afsted tre familier med børn i alle aldre, og der var noget for enhver smag.

Det sted vi boede kunne vi vælge mellem to forskellige restauranter. En lille der hørte til vores lejlighedskompleks, samt en større restaurant, der hørte til nærliggende hotel. Vi endte stort set hver dag med at vælge den lille, da der var alt rigeligt at vælge imellem.

Rigtig god tur. Det er et dejligt sted at tage på ferie.

Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.