Tøse Hygge Kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.540 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Bom

Så fik jeg lavet min 5 MMF kage, og hold fast hvor jeg elsker det..  Kunne lave kager hver dag..

Det er til imorgen, hvor jeg får 3 tøser på besøg til lidt hygge..  Og når man hygger i Sønderjylland skal der ALTID være noget spiseligt til stede...

(Ideen er tyvstjålet et eller andet sted på nettet, kan ikke huske om det er fra baby.dk)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

K&S

Nøj, hvor ser den lækker ud MUMS MUMS

Anmeld

18. februar 2011

Bom

K&S skriver:

Nøj, hvor ser den lækker ud MUMS MUMS

Rigtig forårs agtig...  (Det er en lille hilsen til Gud om at vi ønsker os forårsvejr) 

Anmeld

19. februar 2011

Siljesmor

Ej hvor er den søøød  Virkelig godt lavet

Anmeld

19. februar 2011

missengkaer

mums mums den ser lækker ud..

hvordan har du lavet den? og er det ikk dyrt a lave.. ville så gerne selv lave sådan nogle fine kager,, elsker at bage..

Anmeld

19. februar 2011

Bom

Siljesmor skriver:

Ej hvor er den søøød  Virkelig godt lavet

Tak...

Anmeld

19. februar 2011

Bom

missengkaer skriver:

mums mums den ser lækker ud..

hvordan har du lavet den? og er det ikk dyrt a lave.. ville så gerne selv lave sådan nogle fine kager,, elsker at bage..

Jeg vil ikke sige at det er dyre end at bage andre kager, måske er mmf lidt dyr.. Det jeg sys der er dyrest er opstart med pastafarve osv..

Alle opskrifterne kan du finde under kageklubben, men jeg har snydt lidt igår, jeg havde købt bundene, og så er der tobleronecreme og jordbærmousse i.. MUMS...

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

den er så flot!!!

Anmeld

19. februar 2011

K&S

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Rigtig forårs agtig...  (Det er en lille hilsen til Gud om at vi ønsker os forårsvejr) 

Anmeld

19. februar 2011

Anne G

Det er godt nok en rigtig flot kage...  Hyggeligt at få sådan en fin kage til tøse hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.