Hvad kan jeg finde på i gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Bondepigen

...til en dame der fylder 80 år i næste weekend... Hun har været så sød ved min datter og har givet hende en hel masse, så jeg synes hun skal have en gave den dag. Hun har aflyst dagen i avisen, meeen hun SKAL altså have en lille bitte ting fra Emma.

Spørgsmålet er så bare hvad, for blomster dur ikke, da hun skal indlægges dagen efter sin fødselsdag pga. noget ufarligt. Chokolade og sådan noget i den dur, dur heller ikke, da hun har sukkersyge... Men hvad kan man så give hende til 100-200 kr??.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Janni85

Sikke en sød tanke  

Hvor længe skal hun være indlagt? Læser hun? For så måske en bog eller noget andet hun kan få glæde af imens hun er indlagt. Ellers et billed af Emma og evt. en tegning sat i ramme. Min farmor bliver mest glad for noget hun kan gå at kigge på...  Et tørklæde kunne måske også bruges. Hvis nu hun går hos en frisør, så et gavekort dertil, kunne måske være noget

Håber at du finder på noget

Anmeld

19. februar 2011

muzen

hvad med en kurv med alt sådan nogle lækre ting speciele marmelader og  honninger madolier, div dåser med fisk og sådan noget. en lækker te blanding måske

det ville min farmor elske og få

det hele kan jo fås uden sukker

Anmeld

19. februar 2011

smutti1975

ellers giv hende et gavekort på nogle ugeblade - min mormor(81 da vi begyndte) blev vild med at få leveret hjemmet hver uge - måske du bare kan købe og aflevere selv i det antal uger der passer til den pris du vil give. Ellers et flot kort med som gavekort til  en buket blomster til når hun kommer hjem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.