må jeg se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2008

A.

må jeg se jeres kager søger ide til dåbs kage har bestillet idag en bamse med chokolade og vanilie crem meeen der skal desværre komme marcepan på:'( da de har lukket på søndag:'(så den skal laves på lørdag så kan den holde sig til søndag ja men lige meget vil ser jeres kage...hvis jeg må?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Munder

Her er den fra Andrea's dåb. det er min søster der har lavet den. https://www.baby.dk/uploads/albums/11/09185767-ae84-4ac9-b3da-1f98a2748c63.jpg

Anmeld

30. september 2008

A.

[citat][f][småt]Dorte W. skriver:[/småt][/f] Her er den fra Andrea's dåb. det er min søster der har lavet den. https://www.baby.dk/uploads/albums/11/09185767-ae84-4ac9-b3da-1f98a2748c63.jpg[/citat] den er da fint ærlig at jeg kender ikke nogen som laver kager-typisk

Anmeld

30. september 2008

Fam. Madsen

jeg har bestilt en is lagkage med billede på af marcus, som vi skal have til hans barnedåb...:D

Anmeld

30. september 2008

Heidi.

Her er Phillipas:)

Anmeld

30. september 2008

A.

ungmor2008 skriver:

jeg har bestilt en is lagkage med billede på af marcus, som vi skal have til hans barnedåb...:D

hvor hen har du bestillet den...men tror kke at is er go´ide her da det bliver i november

Anmeld

30. september 2008

Zuzet

Hejsa

Sophia blev jo døbt lige før vores ferie og jeg fik en veninde til at lave denne super lækre og flotte kage :-D

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn

Anmeld

30. september 2008

A.

Zuzet skriver:

Hejsa

Sophia blev jo døbt lige før vores ferie og jeg fik en veninde til at lave denne super lækre og flotte kage :-D

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn

den er bare sååå flot

Anmeld

30. september 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

hvor hen har du bestillet den...men tror kke at is er go´ide her da det bliver i november

marcus skal døbes her den 26 oktober så jeg synes da ikke det gøre noget.. jeg ringet til et is mejerí i nærheden af hvor jeg bor og spurgte om det var noget de kunne lave og det var det så:D

det er i vebbestrup ved hobro:D

Anmeld

30. september 2008

rlyn

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn

Hold da op - den er dælme flot :):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.