brunt udflåd.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.125 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Anonym trådstarter

hej de damer

jeg har lige tjekket min bind og så brunt udflåd, og har haft en smugle mens smerter hen mod aftenen, og nu syntes min mave næsten er hård heletiden, jeg har  ikke de slemmeste smerter når jeg har pluk ve. er der nogen der kan hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Vial

Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg er 35+0

Anmeld

18. februar 2011

Muhko

Det du har skrevet til sidst er det at du ikke har haft mærket meget til plukveer??

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Macmat skriver:

Det du har skrevet til sidst er det at du ikke har haft mærket meget til plukveer??

nej nej, jeg mærker hele tiden jeg har pluk ve, syntes min mave er hård heletiden,

Anmeld

18. februar 2011

Muhko

Det kan være fødslen der er igang men men det kan også "bare" være kroppen der gør klar til fødsel.

Da jeg ventede den første havde jeg i ugen op til fødslen 2 dage med kraftige plukveer, brunt udflåd og slimproppen der røg.

Ved ikke om du har haft travlt idag men synes du skal ligge dig ned og slappe af. Måske det så stopper eller fortsætter.

Du må vente og se hvad der sker. Måske der kommer et lille mirakel snart.

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Macmat skriver:

Det kan være fødslen der er igang men men det kan også "bare" være kroppen der gør klar til fødsel.

Da jeg ventede den første havde jeg i ugen op til fødslen 2 dage med kraftige plukveer, brunt udflåd og slimproppen der røg.

Ved ikke om du har haft travlt idag men synes du skal ligge dig ned og slappe af. Måske det så stopper eller fortsætter.

Du må vente og se hvad der sker. Måske der kommer et lille mirakel snart.

jeg har overhovedet ikke haft travlt med noget, har ligget og slappet af hele dagen, der er stadig en smugle men ikke voldsomt,
er da så spændt alligevel.. syntes min mave er langt nede bare på det sidste,

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Hvor langt er du henne?

jeg er 35+0

Anmeld

18. februar 2011

Vial

Anonym skriver:

jeg er 35+0

Så ville jeg da lige ringe til fødegangen - bare for at høre, om du lgie skal tjekkes her i weekenden.

Heldigvis er du så langt henne, at du ikke skal have lungemodner.

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej de damer

jeg har lige tjekket min bind og så brunt udflåd, og har haft en smugle mens smerter hen mod aftenen, og nu syntes min mave næsten er hård heletiden, jeg har  ikke de slemmeste smerter når jeg har pluk ve. er der nogen der kan hjælpe ?

Selvom du er langt henne, så synes jeg alligevel du skal ringe til FG og få et tjek.
Den bette må godt blive derinde bare 3 uger endnu.
Så se lige at få ringet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.