Kan 6 æg give overstimulering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

amjans

Kære alle,

Problemerne fortsætter - Og har jeg brug for råd....!

Jeg fik d. 10. februar taget 6 æg ud (hvor kun 3 var modne...) - Nu 10 dage efter jeg har taget ÆL sprøjten har jeg fortsat ondt i maven, er oppustet som om jeg var ret gravid (hvad jeg ikke er da jeg ingen æg fik lagt op) og stikkende smerter i underlivet.

Jeg overvejer om det kan være overstimulering - Men jeg fik jo kun et meget lavt antal æg taget ud (det skal lige siges at jeg ikke 'fejler' noget - Vi er her pga min mands sædkvl.).

Jeg regner med at ringe til klinikken mandag morgen, men ville så gerne høre fra jer for at få lidt svar.....

Mange tak på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

nielsen80

Puha der må jeg melde pas...men ville lige give dig et .Det er godt nok en hård tid I er igennem.

Anmeld

18. februar 2011

tinasmor

Jeg kan heller ikke hjælpe, men synes godt nok at have læst at overstimmulering ofte sker ved meget højere antal æg. Men igen, jeg har ingen erfarring selv så skal ikke gøre mig klog. Opper lige din tråd så nogle måske kan svare.

Anmeld

19. februar 2011

baby84

amjans skriver:

Kære alle,

Jeg fik d. 10. februar taget 6 æg ud (hvor kun 3 var modne...) - Nu 10 dage efter jeg har taget ÆL sprøjten har jeg fortsat ondt i maven, er oppustet som om jeg var ret gravid (hvad jeg ikke er da jeg ingen æg fik lagt op) og stikkende smerter i underlivet.

Jeg overvejer om det kan være overstimulering - Men jeg fik jo kun et meget lavt antal æg taget ud (det skal lige siges at jeg ikke 'fejler' noget - Vi er her pga min mands sædkvl.).

Jeg regner med at ringe til klinikken mandag morgen, men ville så gerne høre fra jer for at få lidt svar.....

Mange tak på forhånd!

jeg havde det så samme måde efter æu. Fik kun 7 ud. Da jeg også frygtede overstimulering drak jeg over 3 L vand om dage. Det skulle forebygge eller hjælpe hvis man er på vej til overstimulering. Er usikker på om det var det der hjalp men min mave blev normal igen efter nogle dage.

Har læst at man kan holde øje med vægten, der ikke må blive ved at stige meget hver dag. Min vægt steg ikke hvilket gjorde mig mere rolig.

Det kan selvfølgelig aldrig skade at kontakte klinikken hvis du er nervøs.

Anmeld

19. februar 2011

Lisbeth1985

amjans skriver:

Kære alle,

Mange tak på forhånd!

Jeg havde det også sådan efter ÆU, så tror desværre, at det er helt normalt 

Jeg håber, at du meget snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.