Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Ej mit hjerte SMELTER helt når jeg ser på disse billeder.
Ej mit hjerte SMELTER helt når jeg ser på disse billeder.
og jeg fik lov at holde ham!!!!! og nøjs, manner han er en lækker unge!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tja, hvis ikke man kan få den læker storebror som svigersøn, kan det være man skal være hurtig og lægge billet ind på lillebror...
michella80 skriver: Ha ha ha han ligner bare en total selvsikker score-haj allerede!!!! Hold op det starter tidligt!!! Som om han sidder der og tænker: Jeg er da for lækker!!!! Jeg ved det godt!!!
Ha ha ha han ligner bare en total selvsikker score-haj allerede!!!! Hold op det starter tidligt!!! Som om han sidder der og tænker: Jeg er da for lækker!!!! Jeg ved det godt!!!
msax skriver: Tja, hvis ikke man kan få den læker storebror som svigersøn, kan det være man skal være hurtig og lægge billet ind på lillebror...
Ni-ko-li-ne skriver: og jeg fik lov at holde ham!!!!! og nøjs, manner han er en lækker unge!!!
sarahb skriver: DEAL
DEAL
Ja der er ikke nogen skam i arrangerede ægteskaber...
msax skriver: Ja der er ikke nogen skam i arrangerede ægteskaber...
Sarah...................wauw, jeg skal næsten finde nogle billeder jeg har af min Jonas i den alder. De kunne være brødre...........
anna-jonas skriver: Sarah...................wauw, jeg skal næsten finde nogle billeder jeg har af min Jonas i den alder. De kunne være brødre...........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128