Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
snøvsen skriver: Rigtig flot førstekage. Er vild med dugen på bordet. Har du købt den eller selv lavet den og har du evt. en opskrift så?
Rigtig flot førstekage. Er vild med dugen på bordet. Har du købt den eller selv lavet den og har du evt. en opskrift så?
Det er en voksdug fra Rema1000 Kunne simpelthen ikke klare mere hvidt i hvidt og skulle have noget med knald på Og tak for rosen
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super godt klaret
Siljesmor skriver: Ja, det med at piske det for hårdt kan hun have ret i De er dejlige at have i familien, de kloge gamle damer. Jeg laver altid én kage, som jeg flækker - men det har også taget lidt tid at finde den helt rigtige kageopskrifter til det. Nogle smuldrer for meget, andre bliver for kompakte Men jeg har en opskrift på chokoladekage som altid bliver god. Og når det skal være lyse bunde, undlader jeg bare kakao, vil jeg havde mandelbunde bytter jeg kakao ud med dette Super nemt
Ja, det med at piske det for hårdt kan hun have ret i De er dejlige at have i familien, de kloge gamle damer. Jeg laver altid én kage, som jeg flækker - men det har også taget lidt tid at finde den helt rigtige kageopskrifter til det. Nogle smuldrer for meget, andre bliver for kompakte Men jeg har en opskrift på chokoladekage som altid bliver god. Og når det skal være lyse bunde, undlader jeg bare kakao, vil jeg havde mandelbunde bytter jeg kakao ud med dette Super nemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128