Endnu en ny bruger ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Nitz - <3 David

Hej piger, og drenge

Da jeg er ny på siden, vil jeg da lige præsentere mig

Jeg hedder Anita, 24 år, fra det nordjydske. Jeg går desværre pt. uden arbejde, da jeg efter arbejde i landbruget igennem 3 år gav mig en omgang stress. Og jah som mange ved så hænger job jo desværre ikke på træerne. Mine planer før graviditeten var at finde en elevplads som blomster dekoratør.

Jeg har idag været ved første lægebesøg, og er ca. i 8. uge. Men lægen har henvist mig til en terminsscanning, for at være helt sikker på datoen. (indtil videre d 26/9-11)

Faderen til den bette er min kæreste igennem 2½ år, han er 27 (snart 28 år) og arbjeder som elektriker Vi bor ikke sammen endnu. Men det er planen at vi skal  rykke sammen inden mavsen bliver alt for stor ;P

Glæder mig til at lære nogle at jer at kende

De bedste hilsner fra Anita.

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

M.O.A.R.

Velkommen til

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

18. februar 2011

Nitz - <3 David

Er der forresten nogle der kan forklare hvordan man ændre sin adgangskode her inde

Anmeld

18. februar 2011

B&J

Hej og velkommen til denne fantastiske side...

og kæmpe tillykke med spiren i maven

Anmeld

18. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nitz skriver:

Hej piger, og drenge

Da jeg er ny på siden, vil jeg da lige præsentere mig

Jeg hedder Anita, 24 år, fra det nordjydske. Jeg går desværre pt. uden arbejde, da jeg efter arbejde i landbruget igennem 3 år gav mig en omgang stress. Og jah som mange ved så hænger job jo desværre ikke på træerne. Mine planer før graviditeten var at finde en elevplads som blomster dekoratør.

Jeg har idag været ved første lægebesøg, og er ca. i 8. uge. Men lægen har henvist mig til en terminsscanning, for at være helt sikker på datoen. (indtil videre d 26/9-11)

Faderen til den bette er min kæreste igennem 2½ år, han er 27 (snart 28 år) og arbjeder som elektriker Vi bor ikke sammen endnu. Men det er planen at vi skal  rykke sammen inden mavsen bliver alt for stor ;P

Glæder mig til at lære nogle at jer at kende

De bedste hilsner fra Anita.

God weekend

Hejsa Anita og velkommen til.
Jeg håber du bliver lige så glad for siden, som vi andre er, og at du med tiden vil finde en masse gode venner herinde.
Omsorgen for hinanden mangler aldrig, heller ikke selvom der engang imellem bliver klukket lidt højt imellem os høns..hehe!
Du er altid velkommen til at spørge, hvis der er noget du er i tvivl om.

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Anmeld

18. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nitz skriver:

Er der forresten nogle der kan forklare hvordan man ændre sin adgangskode her inde

Det gør du under "Profiloplysninger"

Anmeld

18. februar 2011

Orkide86

Hej Søde..

Velkommen til siden så fik du endelig præsenteret dig

Håber du blir lige så glad for siden som jeg er.. Her er så mange søde piger

Og endnu engang tillykke med graviditeten.. Glæder mig til følge dig.. og du ved du altid kan spørge hvis du er i tvivl om noget

Knus Mirjam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.