Brunligt blod 4 dage efter udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Carina1977

Nu bløder jeg ikke længere friskt blod, men det er blevet sådan noget brunligt noget i stedet for. Er det et tegn på at blødningen er ved at stoppe nu? Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Brunligt blod plejer at være gammelt blod, dvs de sidste rester, så det er sandsynligvis et tegn på at din blødning endelig er ved at stoppe.

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

RGN skriver:

Brunligt blod plejer at være gammelt blod, dvs de sidste rester, så det er sandsynligvis et tegn på at din blødning endelig er ved at stoppe.

Hehe det var den så ikke alligevel

Blødningen blussede op om aftenen og der kom en kæmpe klump ud, samtidigt med sindsyge smerter. Men det er heldigvis ovre nu...puha

Har ikke blødt hele dagen, men er begyndt at pletbløde en smule igen her til aften, og nu er det begyndt at murre i maven. Tror mit underliv leger lidt med mig i disse dage

Tror jeg ringer til lægen på mandag bare lige for en sikkerheds skyld. Vil gerne være sikker på at alt er som det skal være

Anmeld

20. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Stakkels dig. Det lyder godt nok ikke sjovt.

Husk også at holde dig lidt i ro, ikke slæbe for tunge ting osv. Det kan også provokere livmoderen og holde blødningen i gang.

Jeg håber snart det er overstået og at du er okay fysisk som psykisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.