Kan den fryses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.148 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Den lykkelige

Kan man fryse en chokoladekage ned som har chokolade glasur med presset appelsin i på toppen?? Aner det ikke nemlig..
Eller er det bedre at bare fryse selve kagen også lægge ny glasur på når man tager det op igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sbs78

milopilo skriver:

Kan man fryse en chokoladekage ned som har chokolade glasur med presset appelsin i på toppen?? Aner det ikke nemlig..
Eller er det bedre at bare fryse selve kagen også lægge ny glasur på når man tager det op igen??

Jeg tror jeg vil vente med glasuren

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

sbs78 skriver:

Jeg tror jeg vil vente med glasuren

Ja det tænkte jeg også nok va bedst..  Så lader jeg være komme på hele kagen  Tak..

Anmeld

18. februar 2011

mortil4dejligepiger

Jeg har prøvet at fryse chokoladekage med glasur og kokos. Det gik uden problemer!

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

ja vent med glasuren
det kan godt fryses men da der er vand i udvides glasuren jo og så sprækker glasuren

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg har prøvet at fryse chokoladekage med glasur og kokos. Det gik uden problemer!

Årh super.. tak!!

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

Kruse90 skriver:

ja vent med glasuren
det kan godt fryses men da der er vand i udvides glasuren jo og så sprækker glasuren

Men jeg har brugt presset appelsin saft i glasuren i stedet for vand.. så ved ikke om det gør nogen forskel?

Anmeld

18. februar 2011

mortil4dejligepiger

Det kan jeg ikke forestille mig...  Men hey - godt tip - det tror jeg, jeg vil gøre næste gang. Elsker appelsinsmag sammen med chokoladekage

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

milopilo skriver:

Men jeg har brugt presset appelsin saft i glasuren i stedet for vand.. så ved ikke om det gør nogen forskel?

så kan du godt fryse det, skulle jeg mene
Jeg har endda puttet hindbærsnitter i fryseren og der havde jg puttet glasur på

soo dooo it

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

mortil3dejligepiger skriver:

Det kan jeg ikke forestille mig...  Men hey - godt tip - det tror jeg, jeg vil gøre næste gang. Elsker appelsinsmag sammen med chokoladekage

Ja jeg elsker også sådan noget orange choko kage  Mums..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.