Så springer jeg ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

B&J

heey velkommen til den mere spænde del af baby af skrive og få en masse dejlige svar

håber du kommer til af nyde siden mere...

og tillykke med babyen i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SimoneL skriver:

..som Baby.dk-bruger!

Jeg har i mååånedsvis (faktisk siden i sommer.. ) læst med på sidelinjen i de mange spændende debatter herinde. Og som førstegangsgravid har jeg kunnet hente mange gode råd, fif og tricks fra andre brugere.

Barselsorlov (inden baby ) kan være så keeedeligt, så nu er det vist på tide at jeg selv deltager aktivt i debatten - jeg føler jo allerede, at jeg kender så mange af jer!

Lidt om mig selv:

Simone, 22, Århus C, kæreste med Jan. Barselsorlov fra journalisthøjskolen.

Ligner for tiden en, der har slugt en basketball, da jeg er førstegangsgravid med termin 11/4 '11. Maven gemmer på en hemmelighed, men scanninger har afsløret, at den, der bor derinde, er sund og smuk. Og stor.

Jeg glæder mig sådan til at deltage mere aktivt herinde og håber, at I vil tage godt imod mig

Bedste hilsner,

Simone

Velkommen til i debatterne  

Håber du bliver glad for at være herinde

Anmeld

18. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
SimoneL skriver:

..som Baby.dk-bruger!

Jeg har i mååånedsvis (faktisk siden i sommer.. ) læst med på sidelinjen i de mange spændende debatter herinde. Og som førstegangsgravid har jeg kunnet hente mange gode råd, fif og tricks fra andre brugere.

Barselsorlov (inden baby ) kan være så keeedeligt, så nu er det vist på tide at jeg selv deltager aktivt i debatten - jeg føler jo allerede, at jeg kender så mange af jer!

Lidt om mig selv:

Simone, 22, Århus C, kæreste med Jan. Barselsorlov fra journalisthøjskolen.

Ligner for tiden en, der har slugt en basketball, da jeg er førstegangsgravid med termin 11/4 '11. Maven gemmer på en hemmelighed, men scanninger har afsløret, at den, der bor derinde, er sund og smuk. Og stor.

Jeg glæder mig sådan til at deltage mere aktivt herinde og håber, at I vil tage godt imod mig

Bedste hilsner,

Simone

Det kan du tro vi vil...så velkommen til
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her som nu aktiv bruger.
og tillykke med bebsen...det bliver spændende hvad der kommer ud

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Anmeld

18. februar 2011

Valle81

Heysa og velkomen til - glad for at høre at du kan lide siden:0)

Jeg hedder Christina ,er 29 ( om par uger 30), bosat i Viborg, den 19 marts bliver jeg gift med Kenny. Sammen har vi Anton på 11 mdr og jeg har termin igen med endnu en dreng her 17 april. Jeg har også en datter Asta på 7 år og Kenny har Sebastian på 5 år.

Så her er en masse af dine, mine og vores:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.