Jer der fik implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget blod var der? Har i dag haft to bittebitte små prikker blod på papiret da jeg tørrede mig i morges. Det var virkelig lidt, og meget lyst. Tror det har været max 1,5mm x 1,5mm i størrelse og som sagt to af slagsen (ved samme toiletbesøg). Har ømme bryster, som klør. Men det plejer jeg at have mellem ægløsning og mens også. Det er 7 dage siden jeg havde ægløsning, og regner med at skulle have mens enten mandag eller tirsdag (altså om 3-4 dage). Har sådan en lidt kildrende fornemmelse i mit underliv i dag. Og en smule mens-agtige smerter (men det plejer jeg også at have op til mens). Kan det have været det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor meget blod var der? Har i dag haft to bittebitte små prikker blod på papiret da jeg tørrede mig i morges. Det var virkelig lidt, og meget lyst. Tror det har været max 1,5mm x 1,5mm i størrelse og som sagt to af slagsen (ved samme toiletbesøg). Har ømme bryster, som klør. Men det plejer jeg at have mellem ægløsning og mens også. Det er 7 dage siden jeg havde ægløsning, og regner med at skulle have mens enten mandag eller tirsdag (altså om 3-4 dage). Har sådan en lidt kildrende fornemmelse i mit underliv i dag. Og en smule mens-agtige smerter (men det plejer jeg også at have op til mens). Kan det have været det?

Kan tilføje at jeg stadig har forhøjet temperatur på ca. +0,3 i forhold til min normaltemperatur. Er der nogle der kan huske hvornår det er den skal falde igen hvis man ikke er gravid?

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Er her slet ingen som har fået implantationsblødninger, da ægget satte sig fast? 

Anmeld

7. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Er her slet ingen som har fået implantationsblødninger, da ægget satte sig fast? 

hejsa

faldt lige over dit indlæg,(ved det er et gamelt indlæg) fordi jeg selv søger samme svar, fordi for 2 dage siden havde jeg 6-7 bitte små blodpletter, og tænkte det samme, men har menssmerter nu , så den kommer nok ;( håber det ikke...

men var du gravid ?? eller fik du din mens ??

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

hejsa

faldt lige over dit indlæg,(ved det er et gamelt indlæg) fordi jeg selv søger samme svar, fordi for 2 dage siden havde jeg 6-7 bitte små blodpletter, og tænkte det samme, men har menssmerter nu , så den kommer nok ;( håber det ikke...

men var du gravid ?? eller fik du din mens ??

Uhh det er efterhånden så længe siden, hihi.

Men jeg fik min mens, dog forsinket, og fik en svagt positiv test dagen før mens skulle være kommet. Så tror måske jeg har haft en bio.

Er stadig ikke blevet gravid.

Anmeld

7. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Uhh det er efterhånden så længe siden, hihi.

Men jeg fik min mens, dog forsinket, og fik en svagt positiv test dagen før mens skulle være kommet. Så tror måske jeg har haft en bio.

Er stadig ikke blevet gravid.

øv, men tak for svar , ja det er længe siden, men vil lige prøve at skrive alligevel..

for at det snart sker for os

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

øv, men tak for svar , ja det er længe siden, men vil lige prøve at skrive alligevel..

for at det snart sker for os

Det er skam helt helt i orden

Havde bare helt glemt jeg havde oprettet denne debat.....

Krydser fingre for at den er der for jer....

Anmeld

7. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Det er skam helt helt i orden

Havde bare helt glemt jeg havde oprettet denne debat.....

Krydser fingre for at den er der for jer....

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.