Gipsaftryk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Bellinda89

Er der nogle herinde der selv har lavet det ?

Hvis ja , hvordan ?

- Vil så gerne have lavet et aftryk af Celina's små hænder & fødder , men ved skisme ikke lige hvordan jeg skal gøre uden at købe sådan en pakke til det !

Håber der er nogle der kan hjælpe

Kærligst Bellinda " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12395.png" alt="" />

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

afrobabies

CelinasMoarh skriver:

Er der nogle herinde der selv har lavet det ?

Hvis ja , hvordan ?

- Vil så gerne have lavet et aftryk af Celina's små hænder & fødder , men ved skisme ikke lige hvordan jeg skal gøre uden at købe sådan en pakke til det !

Håber der er nogle der kan hjælpe

Kærligst Bellinda " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12395.png" alt="" />

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en slags tryk du tænker på, men jeg lavede noget trylledej og så stak jeg en fod og en hånd i en klump dej, og så havde jeg en form, som jeg så hældte gips i, og så har jeg så lagt hånd og fod i en ramme og hældt gips ned omkring, så det ser ud som om at hånd og fod kommer ud af billedet

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

victoria2008 skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en slags tryk du tænker på, men jeg lavede noget trylledej og så stak jeg en fod og en hånd i en klump dej, og så havde jeg en form, som jeg så hældte gips i, og så har jeg så lagt hånd og fod i en ramme og hældt gips ned omkring, så det ser ud som om at hånd og fod kommer ud af billedet

Efter du havde lavet aftrykket i dejen , kom du det så i ovnen `?

Anmeld

4. marts 2011

Anja&jesper

victoria2008 skriver:

Nu er jeg ikke lige så huslig, kan jeg ikke få en opskrift på trylledej

Så ville jeg være meget glad..

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

CelinasMoarh skriver:

Efter du havde lavet aftrykket i dejen , kom du det så i ovnen `?

Nej, jeg lod det bare stivne i dejen, og så kunne jeg skille dejen ad og så var aftrykket der

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

Anja&jesper skriver:

Jo selvfølgelig

4 kopper hvedemel
1 kop salt
1 kop vand

Rør det hele rundt, så du får en dej, som er god at modellere med

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

Anja&jesper skriver:

Google... Jeg fandt bare noget på nettet, emn det er noget med mel salt og vand mener jeg

Anmeld

4. marts 2011

Bellinda89

victoria2008 skriver:

Nej, jeg lod det bare stivne i dejen, og så kunne jeg skille dejen ad og så var aftrykket der

Årh , ja jeg har haft det i ovnen , og har nu puttet gips på det..!! Men kom så til at tænke på , om jeg så overhovedet kan skille det fra hinanden 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

CelinasMoarh skriver:

Årh , ja jeg har haft det i ovnen , og har nu puttet gips på det..!! Men kom så til at tænke på , om jeg så overhovedet kan skille det fra hinanden 

Det er jo det der kan blive problemet... Dejen skulle jo gerne være stiv nok i sig selv til at kunne holde på gipsen uden at det kommer i ovnen først

Anmeld

4. marts 2011

Englebassen82

Jeg har lavet sådan nogle helt "store" 3D hænder af mine unger da de var 3 mdr gamle... Syntes de er super gode... De er i stil med det du finder på denne her side..

Det er vidst bare plastik dette her laves med, jeg har lavet dem i gips.

http://www.3dhanddesign.de/Ideen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.