Dåbsvidner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Anaglad

Hej..

Vi skal dåbe vores søn i juni.. nu skal han da lige komme til verden i april først. Men vi har fået at vide, at der minimum skal være 2 faddere. Så kan man selv vælge, om man vil have en gudmor og/eller gudfar. Det er ikke et must. Så du kan nøjes med to faddere hvis det er.

Jeg tror vi vil have en af mine veninder som gudmor og min bror samt min kærestes bror som faddere.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

morethanperfect

Daniel(Min kæreste) skal selv være Gudfar , og Hans 2 søskende og mine 2 søskende skal være faddere

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Nadia&Daniel skriver:

Selv tak

Håber I får en lige så fantastisk dag som vi havde i lørdags (bryllup/barnedåb)

stort tillykke med det . 

håber virkelig os det bliver en dejlig dag . 

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Daniel(Min kæreste) skal selv være Gudfar , og Hans 2 søskende og mine 2 søskende skal være faddere

okay . 

super så ved jeg hvad jeg skal have fundet ud af inden . hvornår skal i have barndåb.. 

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Anaglad skriver:

Hej..

Vi skal dåbe vores søn i juni.. nu skal han da lige komme til verden i april først. Men vi har fået at vide, at der minimum skal være 2 faddere. Så kan man selv vælge, om man vil have en gudmor og/eller gudfar. Det er ikke et must. Så du kan nøjes med to faddere hvis det er.

Jeg tror vi vil have en af mine veninder som gudmor og min bror samt min kærestes bror som faddere.

Held og lykke

tusinde tak for svar . 

ja her tror jeg det er min bror der skal bære og resten ved jeg ik endnu . 

og tillykke med graviditeten , selvom den er "gammel" efterhånden . 

Anmeld

18. februar 2011

LinLin

Har aldrig hørt om dåbsvidner  Adam får ligesom David to faddere og så bærer hans far ham i kirken...

"Vidnerne" må være alle gæsterne (der er i hvert fald langt flere end 4 )

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

DAs mor skriver:

Har aldrig hørt om dåbsvidner  Adam får ligesom David to faddere og så bærer hans far ham i kirken...

"Vidnerne" må være alle gæsterne (der er i hvert fald langt flere end 4 )

heeh , jaaaaaa laaaaaaaangt flere end 4 

synes os det er underligt . men ja var hvad præsten sagde da jeg ringede og bestilte kirke . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.